اخبار

تقدیر وزیر علوم و معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از انجمن علمی دانشجویی شهرسازی دانشگاه لرستان/ کسب رتبه نخست در جشنواره بین المللی حرکت

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

 

 

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تقدیرنامه ای از انجمن علمی دانشجویی شهرسازی دانشگاه لرستان به خاطر کسب رتبه‌ی اول بخش نشریه سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت تقدیر کرد.

دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در تقدیرنامه ای خطاب به اعضای انجمن علمی دانشجویی شهرسازی دانشگاه لرستان از آنها به خاطر این موفقیت علمی، تقدیر کرده است.  

در سیزدهمین جشنواره دانشجویی بین المللی حرکت که با مشارکت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد انجمن علمی دانشجویی شهرسازی دانشگاه لرستان توانست رتبه‌ی اول (نخست) این جشنواره را در بخش نشریه، کسب کند.

اعضای انجمن علمی دانشجویی شهرسازی دانشگاه لرستان عبارتند از: هادی غلامی، شادی گله دار، شبنم گله دار، سینا بیرانوند.  

همچنین، دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تقدیرنامه ای خطاب به هادی غلامی، دانشجوی دانشگاه لرستان، از وی به خاطر کسب رتبه دوم بخش کتاب سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت، قدردانی کرد.

در تقدیرنامه ی دیگری که به امضای مهندس محمدهادی عسکری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است از خانم سیده زهرا رحیم زاده، کارشناس انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، به خاطر انجام فعالیت های اثرگذار در این بخش، تقدیر شده است.

انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می کنند.

رویکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان این است که کیفیت محتوایی نشریات دانشجویی ارتقا یاید و در سال های اخیر، کارگاه های مختلف و متنوع آموزشی با موضوعات مختلف برای دانشجویان دست اندرکار نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شده است.


 


۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۰:۰۰
۸۹۲ بازدید