اخبار

نشست مجازی رؤسای آزمایشگاه های مرکزی منطقه پنج کشور/ تأکید بر تقویت هماهنگی ها/ تقدیر از دکتر فیضیان و دکتر حاتمی

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

 

 

نشست مجازی رؤسای آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه پنج کشور به میزبانی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام برگزار شد.

در این نشست از دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و دبیر پیشین پژوهش و فناوری منطقه پنج کشور، تقدیر شد.

دکتر حسین مهدی‌ زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام در این نشست به عنوان دبیر جدید پژوهش و فناوری منطقه پنج کشور، انتخاب شد.

آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ها فعالیت می کنند.  

دکتر حسین حاتمی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان است که در این نشست مجازی، شرکت کرد. وی نماینده وزارت علوم برای هماهنگی منطقه پنج کشور در مورد خرید تجهیزات آزمایشگاهی است.

در این نشست از دکتر حاتمی نیز به خاطر پیگیری برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی و انجام هماهنگی های لازم در منطقه پنج کشور، تقدیر شد.   

رؤسای آزمایشگاه های دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه پنج کشور به تبادل دیدگاه و بحث برای پیشبرد هرچه بهتر و کیفی تر موضوعات کاری مرتبط با فعالیت آزمایشگاه های دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه پنج کشور، پرداختند.

در این نشست مجازی، تصویب شد برای جلوگیری از خریدهای تکراری (در مورد تجهیزات آزمایشگاهی)، ابتدا لیست خریدهای مورد نیاز آزمایشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه پنج کشور (تجهیزات پیشرفته) برای دبیر پژوهش و فناوری منطقه پنج فرستاد شود و پس از تصویب در کارگروه مربوطه (هماهنگی های درون منطقه ای)، خریدهای آزمایشگاهی، صورت گیرد.

براساس تقسیم بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان، منطقه پنج دانشگاهی کشور را تشکیل می دهند.

 

 


۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۰
۱۰۵۲ بازدید