اخبار

افتتاح ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان با حضور معاون وزیر علوم و نماینده ولی فقیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

 

 

 

با حضور دکتر علی‌ خاکی‌صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان، افتتاح شد.

افتتاح این ساختمان، صبح روز پنجشنبه، 17 تیرماه، صورت گرفت.  

تجمیع مکانی مدیریت‌های امور آموزشی و امور دانشجویی دانشگاه لرستان در یک ساختمان مستقل، باعث ارتقای کیفیت و تسهیل خدمات‌دهی دانشجویی و آموزشی به دانشجویان دانشگاه لرستان می‌شود.

یکی از مشکلات موجود، پراکندگی مکانی این دو مدیریت بود که با ساخت این ساختمان، با زیربنای 2250 مترمربع و اعتبار هزینه‌ی شده به مبلغ 6میلیارد و 600 میلیون تومان، این مشکل رفع می‌شود.

اقدامات خوب دانشگاه لرستان در مدت 10 سال گذشته در بخش زیرساخت‌سازی

در آیین افتتاح، دکتر خاکی‌صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما (شبکه‌ی افلاک لرستان) توضیح داد که خوشبختانه از 10 سال پیش تاکنون، اقدامات مختلف زیرساختی خوبی در دانشگاه لرستان انجام شده است و جایگاه دانشگاه لرستان از نظر وزارت علوم، یک جایگاه مناسب در بین دانشگاه‌های کشور است.

دکتر خاکی‌صدیق توضیح داد که احداث ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان یک اقدام خوب از طرف تیم مدیریتی دانشگاه لرستان است؛ زیرا در دانشگاه‌های جامع و خوب کشور، این دو مدیریت از نظر ارائه خدمات بهتر و سریعتر به دانشجویان در یک مکان، تجمیع شده هستند که باعث افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و بهبود و ارتقای نظارت بر خدمات  فعالیت‌های این دو مدیریت، می‌شود.

وی تشریح کرد که در اسفندماه 98 با شیوع ویروس کرونا، دانشگاه لرستان نیز به خوبی توانست زیرساخت‌های لازم برای تداوم آموزش به صورت آموزش الکترونیکی (مجازی) را فراهم آورد.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد که اگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدامات لازم را انجام بدهد برنامه این است که در مردادماه امسال، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، واکسینه شوند و سپس در شهریورماه، دانشجویان نظام آموزش عالی کشور هم واکسینه شوند تا امکان حضور فیزیکی دانشجویان واکسینه شده در دانشگاه‌ها فراهم شود.  

دکتر خاکی‌صدیق، توضیح داد که در سال تحصیلی جدید، تلاش وزارت علوم این است که بخشی از آموزش (متناسب با واکسیناسیونی که توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود) حضوری باشد.  

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد که براساس ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارت علوم، دانشگاه لرستان از جمله دانشگاه‌های خوب کشور محسوب می‌شود.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان نیز در آیین افتتاح و بازدید از ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان که در کنار دانشکده علوم پایه این دانشگاه قرار دارد گزارشی از مراحل ساخت این ساختمان ارائه کرد و اظهار امیدواری کرد که با تجیمع مکانی مدیریت امور آموزشی و امور دانشجویی در یک ساختمان مستقل، کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان، ارتقاء یابد.

گفتنی است معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (دکتر خاکی‌صدیق)، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی) و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی (نماینده ولی فقیه در استان لرستان)، بعد از افتتاح، از بخش‌های مختلف ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان، بازدید کردند.

 


۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۰:۰۰
۲۵۲۶ بازدید