اخبار

دستورالعمل چگونگی فعالیت کارکنان در وضعیت قرمز

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

 

 

باسمه تعالی

دستورالعمل شماره سه (شامل 14 بند)

تعطیلی حضور فیزیکی همکاران دانشگاه لرستان در وضعیت قرمز تحت شرایط شیوع بیماری کووید 19

تاریخ اجرا: از روز شنبه 19 تیرماه 1400.

احتراماً در اجرای مفاد بند 3/3 بخشنامه شماره 374899 مورخ 27/ 8 / 99 سازمان اداری و استخدامی کشور، به استحضار همه همکاران دانشگاه لرستان می‌رساند دانشگاه لرستان از روز شنبه مورخ 19 / 4 / 1400 تا اطلاع ثانوی، تعطیل خواهد بود.

ضمناً در کلیه وضعیت‌های سه‌گانه شرایط هشدار (زرد، نارنجی و قرمز)، مأموریت‌های اداری غیرضرور لغو می‌شوند.

از طرف دیگر، باتوجه به لزوم انجام امور و برقراری ارتباط با واحدهای آموزشی و فناوری اطلاعات، موارد استثنا به شرح زیر به استحضار همکاران می‌رسد:

 1_ پشتیبانی از فعالیت‌های آموزشی که از طریق سامانه‌های آموزش الکترونیکی در حال اجراست با حضور و یا انجام وظیفه از طریق دورکاری ضروری است.

به هرحال حداقل یک نفر از کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات الزاماً باید در دانشگاه حضور فیزیکی داشته باشد.

2_ مدیر اداره آموزش دانشکده و مراکز آموزش عالی تابعه، کارشناس تحصیلات تکمیلی مربوطه و مدیران گروه در صورت دسترسی به سامانه گلستان و سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه در منزل، می‌بایست با دورکاری، انجام وظیفه نمایند و ملزم به پاسخگویی به تماس‌های تلفنی ارباب رجوع بوده و در این رابطه امور عمومی دانشکده‌ها و مراکز آموزش عالی تابعه بررسی نمایند شماره موبایل مدیر آموزش دانشکده و مراکز آموزش عالی تابعه و کارشناس تحصیلات تکمیلی مربوطه در سامانه گلستان و پورتال اصلی دانشگاه درج شده باشد.

3_ کارکنان مدیریت امور آموزشی دانشگاه در صورت دسترسی به سامانه گلستان و سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه در منزل می‌بایست با دورکاری انجام وظیفه نمایند و ملزم به پاسخگویی به تماس‌های تلفنی ارباب رجوع بوده و در این رابطه معاون مدیر آموزش دانشگاه، بررسی نماید شماره موبایل رؤسای ادارات آموزش کل و کارشناسان مربوطه در سامانه گلستان و پورتال اصلی دانشگاه درج شده باشد.

4_ کارکنان موظف به انجام دورکاری بوده و ملزم به پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مربوطه هستند؛ در صورت نیاز تعدادی از کارکنان مربوطه به تشخیص مدیر واحد سازمانی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملزم به حضور در دانشگاه خواهند بود.

5_ آزمایشگاه مرکزی و بیمارستان دامپزشکی دانشگاه لرستان با یک سوم کارکنان و اعضای هیئت علمی در ایام هفته ملزم به ارائه خدمت هستند.

6_ جهت برقراری ارتباط بین دانشگاه و دانشکده‌ها و انجام امور، حضور رئیس یا معاون دانشکده الزامی است.

7_ مدیران واحدها به شرح ذیل ملزم به حضور روزانه در ساعات اداری در دانشگاه هستند. در صورت عدم امکان حضور روزانه، ضمن اطلاع قبلی به مقام مافوق، معاون ایشان حتماً در دانشگاه حضور یابد:

مدیریت برنامه و بودجه، مدیریت امور مالی، مدیریت عمرانی، مدیریت امور اداری، مدیریت امور آموزشی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت حراست، مدیریت دانشجویی، مدیریت پژوهشی، مدیریت ارتباط با جامعه، مدیریت امور حقوقی.

8_ معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها و مراکز آموزش عالی تابعه و مدیران واحدهای دانشگاه ملزم به نظارت بر حسن انجام امور به صورت دورکاری افراد تحت مدیریت خود هستند.

9_ تدابیر لازم برای جلوگیری از هرگونه وقفه در پروژه‌های حساس و در حال اجرای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور ایشان در چارچوب مقررات بهداشتی در محل انجام تحقیقات، اتخاذ شود.

10_ با عنایت به اینکه اسکان تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گرفته و خوابگاه محل سکونت آنها تلقی می‌شود ادامه سکونت دانشجویان یاد شده که به تشخیص دانشگاه ضروری است با لحاظ نکات بهداشتی و تأمین فضای مناسب، میسر شود.

11_ حضور کارکنان برای انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی و حفاظت از تأسیسات، ضروری است.

12_ برگزار جلسات دفاع به صورت حضوری، ممنوع است و باید بدون استثناء به صورت مجازی برگزار شوند.

13_ گروه‌های آموزشی، دانشکده‌ها و مدیریت‌ها ملزم به برگزاری جلسات مربوطه به‌صورت ویدئو کنفرانس هستند.

14_ حراست دانشگاه از ورود اساتید و دانشجویان بدون مجوز قبلی از دانشکده مربوطه، خودداری نماید؛ ورود ارباب رجوع به غیر از تیم پیمانکاران و مشاوران طرح‌های عمرانی فعال، ممنوع است.

معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه لرستان  

 

برای دانلود فایل pdf  اینجا کلیک کنید.


۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰
۲۶۷۶ بازدید