اخبار

برگزاری جلسه هیئت آل یاسین دانشگاه لرستان با حضور نماینده ولی فقیه/ تأکید بر تقویت فعالیت‌های دینی و مذهبی

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

 

 

جلسه‌ هیئت مذهبی آل یاسین دانشگاه لرستان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده‌ ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان تشکیل شد.

این جلسه که اعضای هیئت امنای تشکل مذهبی مذکور در آن شرکت داشتند با مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، تشکیل شد تا بحث و تبادل نظر اعضا درباره‌ی تقویت فعالیت‌های دینی و مذهبی، صورت گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این جلسه تأکید کرد که با توجه به اینکه دشمنان اسلام، به صورت شبانه‌روزی مشغول تبلیغات و جنگ نرم علیه تعالیم و مبانی دینی و علیه نظام اسلامی هستند ضرورت دارد فعالیت‌های دینی و مذهبی با رویکردهای اثرگذار و جذاب به‌ویژه برای نسل جوان، در سطح جامعه، بیش از پیش، گسترش یابد.

وی توضیح داد که رویکرد همه‌ی ما بایستی تعمیق آموزه‌های دینی در جامعه باشد و تلاش کنیم نسل جوان و دانشجو، هرچه بیشتر با فعالیت‌های دینی و قرآنی، آشنا شده و با این فعالیت‌ها،‌ اُنس بگیرند.

در این جلسه، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و مسئول این نهاد در دانشگاه لرستان در سخنانی بر مسجد‌محوری در ترویج فعالیت‌های دینی، مذهبی و قرآنی تأکید کرد.

وی تشریح کرد که از هرگونه پیشنهاد برای هرچه کیفی‌تر شدن فعالیت‌های دینی و مذهبی و فعالیت‌های مناسبتی، استقبال می‌کند.

دکتر حاتمی‌کن‌کبود، توضیح داد که هیئت مذهبی آل‌یاسین با مشارکت اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان در راستای ترویج و تقویت آموزه‌ها و تعالیمی دینی و مذهبی در سطح دانشگاه فعالیت می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد که رویکرد نهاد، ترویج هرچه بیشتر مبانی و تعالیم دینی در سطح دانشگاه براساس سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است.

وی تبیین کرد که پیروزی قطعی در جنگ نرم با دشمنان، مستلزم تقویت مبانی دینی و مذهبی در جامعه است و هیئت مذهبی آل یاسین با مشارکت اساتید و کارکنان، در این مسیر فعالیت دارد.

در این جلسه، هر کدام از اعضا، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را برای هرچه کیفی‌تر شدن فعالیت‌های دینی و مذهبی بیان کردند و از فعالان هیئت مذهبی آل‌یاسین دانشگاه لرستان، تجلیل شد.

همچنین نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، اقامه شد.

 


۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۰
۱۳۱۸ بازدید