اخبار

دومین روز برگزاری کنکور سراسری سال 1400 استان لرستان/ گزارش تصویری از حوزه‌های آزمون دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

 

 

دومین روز برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 1400 در حوزه‌های مختلف آزمون دانشگاه لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

صبح پنجشنبه، 10 تیرماه، نوبت آزمون کنکور سراسری ویژه‌ی داوطلبان گروه علوم انسانی بود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده‌ی اجباری داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون از ماسک، این آزمون در حوزه‌های مختلف آزمون دانشگاه لرستان با نظارت دکتر احسان رشیدیان، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور، برگزار شد.

همچنین، دکتر احسان رشیدیان، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، از حوزه‌های مختلف آزمون دانشگاه لرستان بازدید کردند.

تعداد کل داوطلبان گروه علوم انسانی برای آزمون کنکور سراسری سال 1400 استان لرستان، 11895 نفر هستند که در حوزه‌های مختلف آزمون در استان لرستان از جمله حوزه‌های آزمون دانشگاه لرستان به رقابت پرداختند.

از جمله دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله بین صندلی‌های داوطلبان (به اندازه‌ی یک و نیم متر) و فعالیت مستمر و مداوم سیستم‌های تهویه هواست.

همچنین، قبل از آزمون و بعد از پایان آزمون، همه‌ی مکان‌های آزمون، صندلی‌های داوطلبان و سایر تجهیزات، به صورت کامل ضدعفونی می‌شوند.

آزمون کنکور سراسری سال 1400 در روزهای جمعه و شنبه ( 11 و 12 تیرماه) نیز در نوبت‌های صبح در حوزه‌های آزمون دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

تعداد کل داوطلبان آزمون کنکور سراسری سال 1400 استان لرستان: 40013 نفر.

58 درصد داوطلبان در استان لرستان، زن و 42 درصد، مرد هستند.

گزارش تصویری ذیل از دومین روز برگزاری آزمون کنکور (صبح پنجشنبه، 10 تیرماه 1400):

 


۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۰
۱۶۰۶ بازدید