اخبار

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

 

 

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام هشتم، حضرت امام رضا (ع)، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با هیئت رئیسه دانشگاه را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، در محوطه‌ی روبه‌روی مهمانسرای سایت مرکزی دانشگاه لرستان، برگزار کرد.

در این نشست که شامگاه سه‌شنبه، اول تیرماه برگزار شد دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و معاونان دانشگاه (دکتر نایب‌زاده، دکتر رشیدیان، دکتر فلاحی‌اصل، دکتر فیضیان و دکتر یونسی) با حضور در جمع دانشجویان دختر مقاطع تحصیلات تکمیلی، به پرسش‌های مختلف و متنوع آنها درباره‌ی موضوعات، مسائل و مشکلات دانشجویی، پاسخ دادند.

این نشست در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه دانشجویان دختر دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان برگزار و نماز جماعت مغرب و عشاء نیز به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، اقامه شد.

همچنین با برنامه‌ریزی و همکاری مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و رئیس دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی)، مصادف با سالروز میلاد امام هشتم، به قید قرعه به تعداد هشت نفر از دانشجویان دختر مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان که در این نشست حضور داشتند جوایزی، اهداء شد و هدایایی نقدی نیز از طرف ریاست دانشگاه لرستان به دانشجویان شرکت‌کننده در این نشست، اختصاص یافت.

دکتر عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست در جمع دانشجویان دختر مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و تعدادی از دانشجویان دختر غیرایرانی حاضر در نشست، تصریح کرد که همواره هیئت رئیسه دانشگاه لرستان، در نشست‌های مختلف پرسش و پاسخ شرکت کرده است زیرا باور و اعتقاد به تقویت پاسخگویی و استقبال از پیشنهادات و انتقادات سازنده دارد.

رئیس دانشگاه لرستان توضیح داد که خوشبختانه در همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در کشور، دانشگاه لرستان از جمله اولین دانشگاه‌هایی در سطح کشور بود که بی‌درنگ توانست زیرساخت‌های لازم و کافی را برای تداوم آموزش به صورت آموزش مجازی فراهم کند و روند آموزش، متوقف نشد.

دکتر عزیزی، اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر، واکسیناسیون فراگیر و سراسری در کشور انجام شود و جهان و ایران از ویروس منحوس کرونا (کووید 19)، رهایی یابند.

وی پیش‌بینی کرد احتمالاً در سال تحصیلی جدید، آموزش عالی کشور به صورت روش ترکیبی برگزار خواهد شد؛ یعنی ترکیبی از روش‌های آموزش حضوری و آموزش غیرحضوری.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز به عنوان متولی اصلی برگزاری این نشست، توضیح داد که هدف از برگزاری اینگونه نشست‌ها، تقویت ارتباط بین مسئولان دانشگاه با دانشجویان به صورت صمیمی و رو در رو است تا دانشجویان بتوانند خیلی راحت و مستقیم، مطالبات، مشکلات صنفی، انتقادات سازنده و پیشنهادات خود را با مسئولان دانشگاه در میان بگذارند.

گفتنی است در این نشست، دانشجویان مختلف با قرار گرفتن در پشت تریبون، دیدگاه‌ها و مطالبات صنفی خود را مطرح کردند و رئیس و معاونان دانشگاه لرستان، به پرسش‌ها، پاسخ دادند.

همچنین، نمایندگان دانشجویان دختر غیرایرانی حاضر در نشست نیز به بیان مطالبات و مشکلات صنفی خود پرداختند و رئیس دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی)، ضمن پاسخگویی به پرسش‌ها، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مربوطه، صادر کرد.  



۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۰
۱۵۴۷ بازدید