اخبار

نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های لرستان/ تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک رسالت مهم است

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

 

 

نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان با تأکید بر مشارکت اثرگذار دانشگاه‌های استان در برنامه‌های کنگره بزرگداشت 6300 شهید والامقام لرستان و تأکید بر دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، برگزار شد.

این نشست به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در سالن جلسات شهید ابراهیمی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر فلاحی‌اصل تصریح کرد که همه‌ی ما در هر جایگاهی هستیم مدیون خون شهدا هستیم.

وی از جایگاه مهم شهیدان در آموزه‌ها و تعالیم دینی، سخن گفت و تأکید کرد که شهیدان، همیشه زنده‌اند و رسالت ماست که همواره یاد و خاطره شهیدان را پاس بداریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تصریح کرد که همه دانشگاهیان استان لرستان باید تلاش کنند برنامه‌های کنگره بزرگداشت 6300 شهید والامقام استان لرستان به بهترین روش ممکن، برگزار شود.

وی بر این نکته هم تأکید کرد که برنامه‌های دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و تکریم ایشان، بیشتر از گذشته و کیفی‌تر از گذشته، بایستی تداوم یابد.

در این نشست، علی حسن‌پور، دبیر ستاد دانشگاهیان ناحیه خرم‌آباد هم توضیح داد که جایگاه و منزلت شهیدان به حدی اهمیت دارد که همه جریان‌های سیاسی در کشور ما به مقام شامخ شهیدان، همواره ادای احترام می‌کنند؛ زیرا جایگاه شهیدان، یک جایگاه فراجناحی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبداله فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، ضمن اشاره به جایگاه مهم شهیدان در مفاهیم قرآنی، درباره‌ی این موضوع توضیح داد که دشمن در جنگ نرم تلاش می‌کند روحیه خانواده‌های معظم شهیدان را تضعیف کند که خوشبختانه تاکنون توطئه‌های دشمن، ناکام مانده است و همه‌ی ما وظیفه داریم همیشه، خانواده‌های معظم شهیدان والامقام را تکریم کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت نماییم.

گفتنی است در این نشست، هرکدام از معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان، دیدگاه‌های خود را با محوریت تلاش برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های کنگره بزرگداشت 6300 شهید والامقام استان لرستان، بیان کردند.


۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۰
۱۲۶۲ بازدید