اخبار

مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد با حضور دانشگاهیان دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

 

 

با حضور هیئت رئیسه دانشگاه لرستان، مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام 15 خردادماه، در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه لرستان، برگزار شد.

این مراسم را معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار کرد و دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، در آن شرکت کردند.

حاضران در مراسم، در ابتدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدا و ادای احترام به سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، با آرمان‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تجدید بیعت کردند.

 شخصیت امام (ره)، یک شخصیت الهی و مردمی بود

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این مراسم و در سخنانی گفت:«شخصیت حضرت امام (ره) یک شخصیت کاملاً الهی، مردمی و عرفانی بود».

دکتر فلاحی‌اصل، تشریح کرد:«حضرت امام (ره)، همواره در همه ابعاد زندگی، آموزه‌های دینی را مدنظر داشت و شخصیت ایشان، یک شخصیت کاملاً الهی و پایبند به ارزش‌های اخلاقی و انسانی بود».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«همه باید تلاش کنیم ابعاد مختلف زندگی حضرت امام خمینی (ره)، این مرد بزرگ الهی را برای جامعه‌ی امروزی، به‌ویژه برای نسل جوان و دانشجو، بیشتر از گذشته، تبیین نماییم».

گفتنی است هر سال، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، برنامه‌های مختلفی را برای سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت قیام 15 خردادماه، برگزار می‌کند.


۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۰
۱۳۲۴ بازدید