اخبار

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد از دانشگاه لرستان بازدید کرد/ تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، از دانشگاه لرستان، بازدید و در دیدار و گفتگو با هیئت رئیسه دانشگاه، بر مشارکت حداکثری در انتخابات، تأکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، از بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان، بازدید و با هیئت رئیسه این دانشگاه، دیدار و گفتگو کرد.

وی تأکید کرد که باید با کارمضاعف و پیشگام‌شدن نقش دانشگاه، جایگاه اقتصاد دانش‌بنیان در استان لرستان، بایستی در سطح کشور، تقویت شده و ارتقاء یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی، تصریح کرد:«نقش دانشگاه و محیط‌های علمی، یک نقش تحول‌زاست تا جامعه در مسیر پیشرفت همه‌جانبه، حرکت کند».  

نماینده ولی فقیه در لرستان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لرستان، در ابتدای این بازدید، در محل بوستان شهدای گمنام دانشگاه لرستان، با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهیدان، ادای احترام کردند.  

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه و سایر اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لرستان، در این بازدید، گزارشی از اقدامات انجام شده در دانشگاه لرستان در راستای تقویت مفهوم «دانشگاه جامعه‌محور»، ارائه کردند.

همچنین، دکتر عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، علاوه بر ارائه گزارش کاری درباره‌ی وضعیت کلی دانشگاه لرستان، بر مشارکت و حضور حداکثری دانشگاهیان دانشگاه لرستان در انتخابات 28 خردادماه، تأکید کرد.

وی، پیشاپیش، فرارسیدن ایام 14 و 15 خردادماه را گرامی داشت.  

14 خردادماه، سالروز رحلت بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و 15 خردادماه، سالرزو قیام حماسه‌ساز 15 خردادماه در سال 1342 علیه نظام دیکتاتوری پهلوی است.

همچنین، در این دیدار و بازدید، دکتر داریوش یاراحمدی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان و مدیران گروه‌های مختلف این دانشکده، گزارش عملکرد کاری خود را ارائه کردند.

 


۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۰
۱۵۱۶ بازدید