اخبار

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان: حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی کاملاً براساس مشروعیت مردمی است

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

 

 

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در جمع فعالان گروه‌های جهادی استان گفت:«اساس مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره، مردمی‌بودن این نظام و حضور و مشارکت حداکثری مردم در همه‌ی صحنه‌ها از جمله انتخابات بوده است».

سردار کشکولی از همگان دعوت کرد در انتخابات 28 خردادماه، مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی (دانشگاه لرستان) خطاب به فعالان گروه‌های جهادی استان لرستان (رویداد استانی توانا)، گفت:«قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حکومت‌های مختلف به مردم اجازه‌ی مشارکت سیاسی، اجتماعی در صحنه‌های مختلف از جمله حکمرانی نمی‌دادند اما به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام (ره)، مردم توانستند مشارکت در همه‌ی صحنه‌ها داشته باشند و حکومت جمهوری اسلامی ایران، هم از نظر شکلی هم از نظر محتوایی، کاملاً مردمی و برآیند رأی و انتخاب مردم است».

سردار کشکولی، تشریح کرد:«مشارکت سیاسی یک جنبه از مشارکت مردم است؛ وقوع انقلاب اسلامی، مشارکت گسترده مردم در صحنه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف پس از دوران دفاع مقدس، همگی نمونه‌هایی از مشارکت و حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف است که این‌گونه حضورها و مشارکت‌ها باید در آینده هم تداوم داشته باشد و تقویت شود».

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تصریح کرد:«در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله نیز حضور مردم، یک حضور حداکثری برای کمک به همدیگر بوده است و عامل اصلی موفقیت‌ها و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان امروز، این است که مردم در میدان‌ها و صحنه‌های مختلف از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حضور و مشارکت حداکثری داشته‌اند».

سردار کشکولی تأکید کرد که در انتخابات 28 خردادماه نیز بایستی مردم همچون عرصه‌های گذشته، حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند؛ زیرا حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و سایر صحنه‌ها، عامل تداوم پایداری نظام جمهوری اسلامی، ناامیدی دشمن و از عوامل تقویت امنیت کشور برای آینده است.


کارآمدی با مدیریت جهادی 

میلاد شرفی، فرمانده بسیج دانشجویی استان لرستان نیز در سخنانی گفت:«وقتی صحبت از کارآمدی می‌کنیم عامل اصلی تحقق آن، مدیریت جهادی است».

شرفی، توضیح داد که در مدیریت جهادی، چیزی به نام ناامیدی و بُن‌بست در کارها وجود ندارد.

وی تشریح کرد:«تحقق کامل و نهادینگی مدیریت جهادی در جامعه، دقیقاً در مسیر تحقق هدف نهایی است که تمدن‌سازی نوین اسلامی است».

فرمانده بسیج دانشجویی استان لرستان، اظهار داشت:«راهکار اصلی رفع مشکلات و چالش‌های جامعه، این است که مدیریت‌ها از نوع جهادی باشند و فرهنگ کار جهادی در جامعه براساس آموزه‌ها و مبانی اسلامی، تقویت شود و توسعه یابد».

میلاد شرفی، توضیح داد:«خوشبختانه گروه‌ها و فعالان جهادی دانشجویی استان لرستان در انواع صحنه‌ها و میدان‌های خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه خدمت کردن به مناطق محروم استان، حضور و مشارکت مستمر و اثرگذار دارند».

وی گفت:«در حوادث مختلفی همچون سیل و زلزله نیز گروه‌ها و فعالان جهادی دانشجویی استان، تا جایی که توان و امکاناتشان اجازه می‌داده است در کنار مردم بوده و به مردم خدمت کرده‌اند».

گفتنی است در این رویداد استانی، فعالان جهادی کشور از جمله صادق مفرد، ایمان ایرانی، حمید فرقانی و محمدرسول حسینی، مباحث مرتبط با فعالیت گروه‌ها و نیروهای جهادی را به صورت آموزشی، بیان کردند.


۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۰
۱۵۵۳ بازدید