اخبار

بیانیه/ پیروزی گروه‌های مقاومت بر ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی/ محکومیت جنایات صهیونیست‌ها

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

 

 

نبرد اخیر گروه‌های مقاومت نوار غزه (فلسطین) و ارتش رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی، با پیروزی مقتدرانه‌ی گروه‌های مقاومت، پایان یافت.


بار دیگر ملت مظلوم و مقاوم فلسطین نشان داد توانایی غلبه بر ظلم و ستم متجاوزان صهیونیست را دارد.

 ملت شجاع فلسطین با تکیه بر عزم و اراده‌ی خویش و همیاری سایر ملت‌های اسلامی از جمله ایران اسلامی، توانست رژیم متجاوز و نامشروع صهیونیستی را به عقب‌نشینی از جنگ و پذیرش خواسته‌های گروه‌های مقاومت نوار غزه و تن دادن به آتش‌بس در جنگ اخیر، وادار کند.  

در جنگ اخیر غزه شاهد بودیم گروه‌های مقاومت از تکنولوژی‌های به مراتب پیشرفته‌تری نسبت به جنگ‌های گذشته استفاده کردند و بُرد راکت‌های مقاومت هم نسبت به گذشته به طرز قابل توجهی افزایش یافت؛ به‌گونه‌ای که همه‌ی مناطق و شهرهای اشغالی رژیم جعلی صهیونیستی در تیررس راکت‌های گروه‌های مقاومت قرار گرفتند و سیستم دفاع هوایی رژیم نامشروع صهیونیستی نتوانست، مانع اصابت ضربات راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت شود.  

این دستاورد، محصول خودباوری ملت دلاور فلسطین و تکیه بر توانمندی‌های مختلف این ملت بزرگ است.

 ملت فلسطین، باردیگر به جهانیان پیام داد که هرگز موجودیت رژیم نامشروع صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و تنها راه شکست کامل این رژیم و استکبار جهانی حامی آن، استراتژی مقاومت، ایثار و شهادت است.  

مجاهدت گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین که در اتحاد و انسجام با همدیگر هستند و همواره برمعیار آموزه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مسیر مبارزه با استکبار جهانی، گام برداشته‌اند، دوباره شکست‌پذیری ارتش رژیم صهیونیستی را اثبات کرد.

ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی در این جنگ نیز همچون جنگ‌های قبلی، بمباران مناطق مسکونی را سرلوحه‌ی عملیات خود قرار داد که نشاندهنده‌ی عجز و ناتوایی این رژیم در مقابله با گروه‌های مقاومت نوار غزه است.

ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی در این جنگ، تعداد زیادی از مردم بی‌گناه نوار غزه از جمله کودکان و زنان را به شهادت رساند اما در نهایت، این گروه‌های مقاومت نوار غزه بودند که اراده‌ی خویش را بر ارتش کاملاً مجهز و مسلح رژیم صهیونیستی، تحمیل کردند و در این نبرد، پیروز میدان شدند.

ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی‌گناه نوار غزه، پیروزی گروه‌های مقاومت نوار غزه را به ملت بزرگ فلسطین و همه‌ی آزادیخواهان جهان، تبریک می‌گوییم.

همچنین، یاد و خاطره‌ی همه‌ی شهدای محور مقاومت، به‌ویژه سردار دل‌ها، سردار رشید جهان اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی‌ می‌داریم.

روابط عمومی دانشگاه لرستان  


۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰
۷۶۸ بازدید