اخبار

اجرای طرح توسعه استانی پژوهش و فناوری

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

 

 

جلسه‌ی طرح شبکه‌ی توسعه استانی پژوهش و فناوری تحت عنوان «طرح شتاپ»، به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

 

دکتر خسرو عزیزی، در این جلسه‌ی مجازی، بر تقویت همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های بین دانشگاه‌های استان با مراکز دولتی و بخش خصوصی استان در جهت ارتقای هرچه بیشتر تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی، تأکید کرد.

رئیس دانشگاه لرستان بر این نکته تصریح کرد که انجام تحقیق، پژوهش و فناوری بایستی متناسب با مفهوم دانشگاه جامعه‌محور، یعنی دانشگاه اثرگذار در رفع مشکلات و چالش‌های محلی، استانی و ملی باشد.

دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز در این جلسه، گزارش عملکردی از پیشرفت‌ طرح‌ها و برنامه‌های تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان ارائه و تأکید کرد که دانشگاه لرستان، به ویژه در سال‌های اخیر، گام‌های خوبی برای حمایت از تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و برنامه‌های فناوری، اجرا کرده است و البته بایستی همکاری بین‌بخشی با سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌های تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری، گسترش یابد.

همچنین، دکتر محمدصادق علیایی، معاون فنی دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قائم مقام شبکه‌ی آزمایشگاه‌های علمی ایران در این جلسه‌ی مجازی، بر تقویت همکاری و هم‌افزایی بین دانشگاه‌های استان با سایر مراکز دولتی استان جهت اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر طرح موسوم به طرح شتاپ، تأکید کرد.

 


۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰
۹۳۲ بازدید