اخبار

پیام رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت 12 اردیبهشت، روز معلم و استاد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

 

 

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در پیامی، 12 اردیبهشت‌، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و «روز معلم و استاد» را گرامی داشت.

 

متن پیام رئیس دانشگاه لرستان:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در تقویم کشور، روز 12 اردیبهشت‌ماه که سالروز شهادت متفکر و استاد برجسته، آیت‌الله شهید مرتضی مطهری است به نام روز گرامیداشت مقام معلم و استاد، نام‌گذاری شده است.

نام‌گذاری این روز، نشان‌دهنده‌ی جایگاه مهم مقام معلم و استاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وظیفه‌ی خود می‌دانم که قدردان تلاش‌ها و کوشش‌های اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه لرستان باشم که با مجاهدت‌های علمی خویش، توانسته‌اند موفقیت‌های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی را برای دانشگاه لرستان، رقم بزنند.

پیشرفت و توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی جامعه، مرهون کوشش‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه‌های گوناگون و مبتنی بر تحقق کامل مفهوم «دانشگاه جامعه‌محور» است؛ دانشگاهی که بتواند در رفع چالش‌های استان و منطقه، نقش‌آفرین و اثرگذار باشد و دانشگاه لرستان نیز در این مسیر و در چند سال اخیر، گام‌های بلندی برداشته است.  

یاد و خاطره‌ی متفکر و استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری را که منشاء خدمات بزرگی بودند و همه شهدای جامعه‌ی دانشگاهیان استان لرستان را گرامی می‌دارم و روز استاد را به همه‌ی اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه لرستان، تبریک عرض می‌نمایم.

 

رئیس دانشگاه لرستان: خسرو عزیزی


 


۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۰
۸۲۵ بازدید