اخبار

جلسه‌‌ ستاد کنگره ملی 6300 شهید استان لرستان/ گزارش کمیته علمی، پژوهشی و کمیته دانشگاهیان لرستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

 

 

 

جلسه‌ ستاد کنگره ملی 6300 شهید استان لرستان به ریاست دکتر سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، به صورت مجازی، تشکیل شد.


 

در این جلسه که صبح پنجشنبه، 19 فروردین‌ماه تشکیل شد کمیته‌های 22 گانه‌ی ستاد کنگره ملی 6300 شهید استان لرستان، گزارش عملکرد خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره، ارائه کردند.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس کمیته‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهیان استان لرستان نیز در سخنانی، گزارش عملکرد این دو کمیته را بیان کرد.


 

دکتر عزیزی، توضیح داد که اقدامات مختلی توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان در این راستا انجام شده است یا قرار است در آینده‌ی نزدیک، انجام شود؛ از جمله: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوعات دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای علمی استان لرستان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای دانشجوی استان لرستان، نامگذاری اماکن مختلف دانشگاه لرستان به اسم شهدای دانشجو، همایش‌های علمی و فراخوان مقاله در رابطه با موضوعات کنگره، برگزاری کرسی‌های متنوع آزاداندیشی در رابطه با موضوعات مرتبط با دفاع مقدس،همایش ملی ادبیات پایداری، جشنواره‌ی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات علمی مختلف، حمایت از اختراعات، ابتکارات و استارتاپ‌های دانشجویی و ...

رئیس دانشگاه لرستان که ریاست دو کمیته‌ی علمی، پژوهشی و کمیته‌ی دانشگاهیان استان لرستان را برعهده دارد خواستار این شد که فعالیت‌های کمیته‌های ستاد کنگره ملی 6300 شهید استان لرستان، با انسجام و هماهنگی هرچه کامل‌تر انجام شود و از هرگونه فعالیت‌های موازی‌کاری در کمیته‌های مختلف این ستاد، پرهیز شود تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کنگره‌ی مذکور با کیفیت هرچه بهتر و باشکوهتر، برگزار شود.

گفتنی است دبیر کمیته‌ی علمی، پژوهشی ستاد مذکور، دکتر رضایی‌نژاد (معاون علمی، پژوهشی سپاه استان) و دبیر کمیته‌ی دانشگاهیان استان لرستان (اساتید و دانشجویان)، دکتر علی نظری است.



۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۰:۰۰
۱۱۴۴ بازدید