اخبار

پیام نوروزی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان و دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه

۱۴۰۰/۰۱/۰۱

 

 

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان و دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان لرستان، فرا رسیدن نوروز، اعیاد شعبانیه و قرار گرفتن نام دانشگاه لرستان در رتبه‌بندی معتبر تایمز را تبریک گفته و مردم و مسئولان را به لبیک گفتن عملی برای تحقق شعار سال، دعوت کرده‌اند.


 

 

متن پیام، به این شرح است:

اللَّهُمَّ رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا مائِدَةً مِنَ السَّماءِ تَكُونُ لَنا عِيداً لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ(سوره مائده؛ 114).

 تقارن مبارک نوروز ۱۴۰۰ با اعیاد خجسته و مبارک شعبان‌المعظم و همچنین خبر مسرت‌بخش ورود دانشگاه لرستان به جمع دانشگاه‌های جهانی و بین‌المللی در رتبه‌بندی معتبر تایمز، موجب خوشحالی مردم صاحب تاریخ و خانواده بزرگ دانشگاهیان این استان شد.

گرچه ملت عزیز ایران‌زمین، در سال گذشته با سختی‌های عدیده روبه‌رو شدند و خانواده‌هایی به خاطر داغ عزیزانشان، آزرده‌خاطر شدند و وضعیت معیشت و اشتغال مردم عزیز تحت تأثیر قرار گرفت اما از جلوه‌های درخشان سال ۹۹ همچون رزمایش‌های مواسات، کمک‌ مؤمنانه و مجاهدت شبانه‌روزی مدافعان سلامت در مقابله با بیماری منحوس کرونا، تهیه و تولید واکسن کرونا، نباید غافل شد.

فرا رسیدن سال نو که نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است امید است به فرصتی نو برای تازه‌شدن و بازنگریستن بر بهتر زیستن این استان با همت مسئولان و قشر فرهیخته‌ی دانشگاهی، تبدیل شود.

دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان لرستان، این عید سعید نورانی و تقارن زیبای آن با اعیاد خجسته شعبانیه را به ملت شریف، استان سلحشور، قهرمان و نخبه‌پرور، به‌ویژه جامعه‌ی دانشگاهیان و حوزویان لرستان، تبریک عرض نموده و همه را به «لبیک گفتن عملی» جهت تحقق شعار سال، دعوت می‌نماید.

 

دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان و دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان لرستان

 


۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۰
۹۱۲ بازدید