اخبار

سالروز ولادت حضرت امام علی (ع)/ حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لرستان در محل کار کارکنان دانشگاه و تبریک روز پدر

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

 

رئیس دانشگاه لرستان و سایر اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، با حضور در محل کار کارکنان دانشگاه لرستان، سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر را به کارکنان این دانشگاه، تبریک گفتند. 

این برنامه فرهنگی را معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، با رعایت پروتکل های بهداشتی، در سازمان مرکزی دانشگاه لرستان و دانشکده های این دانشگاه برگزار کرد.

در این برنامه که در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر، برگزار شد دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه، دکتر عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در سخنان کوتاهی، امام علی (ع) را یک الگوی کامل در همه ابعاد دانست و فرا رسیدن روز پدر را تبریک گفت.

رئیس دانشگاه لرستان گفت:«افتخار می کنیم که شیعه امام علی (ع) هستیم و امیدوارم بتوانیم در همه ابعاد مختلف زندگی، پیرو راستین تعالیم و آموز های حضرت امام علی (ع) باشیم».

وی از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به خاطر برگزاری اینگونه برنامه های دینی و فرهنگی، تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر و تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به خاطر برگزاری این گونه برنامه ها، شخصیت حضرت امام علی (ع) را الگوی کامل و همه جانبه انسانیت، اخلاق، فضیلت و عدالت برای همه جوامع بشری دانست.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاتمی کن کبود، توضیح داد:«سعادت حقیقی در پیروی کردن عملی از تعالیم و آموز های دینی و الهی از جمله تعالیم مختلف الگوها و بزرگان دینی همچون حضرت امام علی (ع) است».

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، ضمن تبریک فرارسیدن روز پدر، تصریح کرد:«حضرت امام علی (ع)، تربیت یافته پیامبر گرامی اسلام (ص) بودند و روش زندگی ایشان، یک الگوی همه جانبه برای همه بشریت است».

وی توضیح داد:«معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، تلاش کرده است در مناسبت های مختلف دینی و ملی، برنامه های متنوعی را براساس شرایط فعلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار کند و بخشی از فعالیت های این معاونت نیز متناسب با شرایط فعلی جامعه، براساس استفاده از پتانسیل فضای مجازی به صورت مجازی برگزار می شوند».  


 

 


۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۰
۲۱۹۹ بازدید