اخبار

انتصاب سرپرست جدید مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

 

 

 

با پیشنهاد دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و با حکم دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر میثم دوستی‌زاده، عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان به عنوان سرپرست جدید مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، منصوب شد.

آیین معارفه وی و تجلیل از زحمات دکتر احمد اسماعیلی (مدیر پیشین ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان) در محل اتاق کار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان برگزار شد.

دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در آیین معارفه، در سخنانی، ضمن تقدیر از دکتر اسماعیلی، گفت:«در دوره مدیریت آقای دکتر اسماعیلی، اقدامات خوبی در زمینه مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان انجام شد که اینگونه اقدامات بایستی تداوم داشته باشند».

دکتر فیضیان افزود:«امروزه با توجه به مفهوم دانشگاه جامعه محور، نقش مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه، یک نقش مهم در توسعه ارتباطات برون دانشگاهی با جامعه به ویژه با بخش صنعت استان است».

وی بیان کرد:«همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، آن بوده است که نقش دانشگاه به عنوان یک دانشگاه نسل سوم و جامعه محور در رفع مشکلات و چالش های درون استانی و ارائه راهکارهای علمی کاربردی، یک نقش اثرگذار باشد و خوشبختانه اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است».

دکتر محمد فیضیان، تصریح کرد:«رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، حمایت از تحقیقات، پژوهش ها و پایان‌نامه های کاربردی متناسب با نیازها و ظرفیت های استانی است».

 


۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۰
۲۸۱۳ بازدید