اخبار

نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر عزیزی برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

 

 

نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امید سلیمانی، مدیر پشتیبانی و حمایت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، گزارشی از برخی مهم ترین اقدامات انجام شده معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در ماه های اخیر (انجام فعالیت ها متناسب با شرایط بیماری کرونا) خطاب به اعضای شورا، ارائه کرد.

سپس، دکتر عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در سخنانی گفت:«باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، بایستی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، بیشتر از گذشته در فضای مجازی، توسعه یابد و تشکل های دانشجویی در اینگونه فعالیت ها، مشارکت هرچه بیشتری داشته باشند».

وی افزود:«اگرچه به علت شیوع بیماری کرونا، فعالیت های آموزشی دانشگاه ها از حضوری به غیرحضوری تبدیل شد اما خوشبختانه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها از جمله دانشگاه لرستان، متوقف نشد و براساس استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های فضای مجازی، گسترش یافت و در بخش تولیدات محتوایی متنوع نیز فعالیت های خوبی صورت گرفته که البته نیاز است اینگونه فعالیت ها، بیشتر شوند».

رئیس دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«هرچند برنامه های اثرگذاری همچون اردوهای معنوی راهیان نور به علت شیوع بیماری کرونا، فعلاً متوقف شده اند اما در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی براساس متغیرهای معنوی، فرهنگی و هنری، می بایست فعالیت های غیرحضوری (مجازی) در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، بیشتر شوند».

دکتر عزیزی، بیان کرد:«متناسب با سیاست های ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برنامه هایی همچون پویش کتابخوانی، جشنواره های متنوع مجازی، مسابقات مختلف مجازی و ... از جمله برنامه هایی که است که در راستای تقویت آموز های دینی، بایستی افزایش یابند».

گفتنی است در این نشست، برنامه های پیشنهادی مختلف تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان و مراکز اقماری وابسته به دانشگاه، مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان قرار گرفت و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان، نظرات خود را، بیان کردند. 



۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰
۲۰۲۴ بازدید