اخبار

اعلام نفرات برگزیده مسابقه عکاسی مدیریت سبز در منزل ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان

بمناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مسابقه عکاسی "مدیریت سبز در منزل ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان" توسط دبیرخانه شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه لرستان با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان برگزار گردید. دبیر شورای راهبردی مدیریت سبز، هدف از برگزاری این مسابقه را فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی‌ها، صیانت و حفاظت از محیط زیست ذکر نمودند. 

مديريت سبز دانشگاه‌ لرستان در راستاي سياست‌هاي كلي محيط زيست ابلاغ شده از سوي رهبر معظم انقلاب و همچنين به استناد ماده 190 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران از سال 1397فعالیت دارد.

شوراي راهبردي مدیریت سبز دانشگاه لرستان با برنامه‌ريزي و اتخاذ تمهيدات لازم در اجراي صحيح برنامه‌هاي طرح جامع دانشگاه در راستای مسائل زيست‌محيطي و مصرف انرژی با 5 کارگروه تخصصی: اصلاح الگوی مصرف، تحقیق و توسعه، فرهنگ و آموزش، فضای سبز و تعمیر و اسقاط فعالیت می‌کند. از طرح‌ها و فعالیت‌های شورای راهبردی مدیریت سبز می‌توان به مديريت پسماند و بازچرخانی ضایعات، حمل و نقل سبز، بهينه‌سازي مصرف انرژي (آب، برق و گاز)، ايجاد ساختمان‌هاي سبز، به كارگيري فناوري‌هاي پاك و سازگار با محيط زیست، راه‌اندازی دولت الکترونیک، بهینه‌سازی مصرف کاغذ، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و نهادينه‌سازي فرهنگ و اخلاق زيست‌محيطي در خانواده بزرگ دانشگاه لرستان اشاره نمود.

به گزارش دبیرخانه شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه لرستان، نفرات برتر این مسابقه در دو بخش کارکنان و اعضای هیات علمی بر اساس نظر داوران محترم به شرح زیر می‌باشد.


۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰
۱۵۲۰ بازدید