اخبار

نشست شورای دانشگاه لرستان به ریاست دکتر عزیزی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

 

 

نشست شورای دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی (رئیس دانشگاه لرستان) تشکیل شد.

در این نشست که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکده ها، رؤسای مراکز اقماری دانشگاه و مدیران دانشگاه برگزار شد درباره موضوعات مختلف آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی، بحث و تبادل نظر، صورت گرفت.

دکتر عزیزی در این نشست بر اهمیت تقویت و توسعه پژوهش ها و تحقیقات کاربردی، مسئله محور، تقاضامحور و مأموریت گرا در جهت رفع مشکلات و چالش های محلی، استانی و منطقه ای، تأکید کرد.

رئیس دانشگاه لرستان، افزود«بیش از پیش، بایستی از پایان نامه های تقاضامحور، حمایت شود؛ زیرا نقش و جایگاه دانشگاه در جامعه، یک جایگاه مهم در راستای انجام تحقیقات و پژوهش های کاربردی متناسب با نیازها و ظرفیت های استانی است».

دکتر عزیزی، تشریح کرد:«شکل گیری و برگزاری منظم جلسات شورای دانشگاه در راستای حمایت از خرد جمعی برای ارتقای شاخص های مختلف آموزشی، تحصیلی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه لرستان است که خوشبختانه در چند سال اخیر، اقدامات زیرساختی خوبی نیز در راستای تحقق مفهوم دانشگاه جامعه محور، صورت گرفته است که البته ضرورت دارد این اقدامات، هرچه بیشتر تقویت شده و توسعه یابند».

وی تصریح کرد:«رویکرد مجموعه تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، ترغیب و تشویق هرچه بیشتر به انجام تحقیقات و پژوهش های مسئله محور و کاربردی است و در این مسیر بایستی بیشتر از گذشته، همکاری های مشترک برون دانشگاهی با بخش های مختلف جامعه متناسب با ظرفیت های استان، گسترش یابد».

 


۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۰
۲۸۱۶ بازدید