اخبار

نشست تقویت هیئت ورزش های دانشگاهی لرستان

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

 

 

ایجاد و توسعه فعالیت هیئت ورزش های دانشگاهی در هر استانی از جمله برنامه های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی کشور است.

به همین منظور و جهت انسجام و تقویت تشکیلاتی این هیئت، جلسه ای با حضور مدیران ورزش دانشگاه های استان و سید آرش قیاسیان، رئیس اداره ورزش و جوانان خرم آباد در محل سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان تشکیل شد.

در این جلسه که احسان احمدی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت بر تقویت هیئت ورزش های دانشگاهی استان لرستان و تقویت همکاری های مشترک ورزشی بین دانشگاهی استان، تأکید شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد در این جلسه، قول مساعد داد همه اقدامات لازم را برای تقویت هیئت ورزش های دانشگاهی استان لرستان انجام بدهد.

همچنین، برخی پیشکسوتان ورزشی استان همچون سیدنوراله سیف، مراد چگنی، ناصر خلیلی و غلامحسین گرشاسبی، در این جلسه حضور داشتند و دیدگاه های خود را در جهت تقویت هیئت ورزش های دانشگاهی استان لرستان، بیان کردند.

محمدرضا سپهوند، مسئول اجرایی هیئت ورزش های دانشگاهی استان لرستان است که در این جلسه حضور داشت و بر تعامل هرچه بیشتر با رؤسای دانشگاه های استان در جهت تقویت هیئت مذکور، تأکید کرد.

وی گفت:«بایستی همکاری بین مدیران تربیت بدنی دانشگاه های استان گسترش یابد تا در نهایت در قالب هیئت ورزش های دانشگاهی استان لرستان، فعالیت های ورزشی دانشگاهی، منسجم تر و هماهنگ تر، صورت گرفته و حضور در مسابقات کشوری در قالب این هیئت، افزایش یابد».

 


۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۰
۲۳۰۴ بازدید