اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

 

 

13 دی‌ماه، اولین سالگرد شهادت سردار رشید ایران و جهان اسلام، سردار دل‌ها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، به همین مناسبت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم معنوی گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید جهان اسلام را در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، برگزار کرد.

در این مراسم، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان و مدیران دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه حضور داشتند و ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، به ویژه آرمان‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این مراسم معنوی، در سخنانی گفت:«یاد و خاطره سردار رشید جهان اسلام، سردار شهید سلیمانی، برای همیشه جاویدان است؛ زیرا او برترین خدمات را به جهان اسلام ارائه کرد و مدیریت و اقدامات ایشان، باعث نابودی گروه تروریستی داعش و نجات بسیاری از انسان‌ها شد».

دکتر فلاحی‌اصل، توضیح داد:«سردار شهید سلیمانی، از ابتدای خدمت خویش تا زمان شهادت، در لباس رزم و جهاد در راه خدا، باقی ماند و شخصیت و رفتار ایشان در جنبه‌های مختلف، بایستی به صورت مداوم، به ویژه برای نسل جوان و دانشجو، تبیین شود».

وی، تصریح کرد:«امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های شهداست و رسالت همه ماست که همیشه، یاد و خاطره شهدای سرافراز را گرامی بداریم».

گفتنی است معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، در پایان این مراسم، هدایایی با محتوا و مضامین فرهنگی، به شرکت‌کنندگان، اهداء کرد.

 


۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۰
۲۱۲۵ بازدید