اخبار

نشست مجازی پرسش و پاسخ ویژه دانشجویان نو ورود دانشکده مدیریت و اقتصاد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

 

 

نشست مجازی پرسش و پاسخ دانشجویان نو ورود دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان با معاون آموزشی دانشگاه، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد، معاونان دانشکده و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

سلسله نشست های معارفه و پرسش و پاسخ ویژه دانشجویان نو ورود هر دانشکده ای با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار می شود و دانشجویان نو ورود دانشکده های مختلف دانشگاه لرستان، به صورت مجازی در این نشست ها شرکت کرده و دیدگاه ها و پرسش های خود را به صورت مسقیم و آنلاین با مسئولان و مدیران دانشگاه لرستان در میان می گذارند. در روزهای قبل، این نشست مجازی در سایر دانشکده های دانشگاه لرستان برگزار شد. 

در نشست مذکور که سه شنبه، 2 دی ماه برگزار شد دکتر مسعود طاهری نیا، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان، گزارشی درباره معرفی رشته های تحصیلی، گروه های آموزشی و کلیت فضای عمومی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان، برای دانشجویان نو ورود بیان کرد.

دکتر طاهری نیا (رئیس دانشکده) و دکتر حکاک، معاون آموزشی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان، به پرسش های مختلف دانشجویان نو ورود این دانشکده، پاسخ دادند.

همچنین، دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان همچون نشست های قبلی در این نشست نیز به صورت مجازی و آنلاین، به پرسش های دانشجویان نو ورود دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان در رابطه با موضوعات حوزه کاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، پاسخ داد.

در بخشی از این نشست مجازی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان درباره اهمیت و جایگاه مهم دو موضوع مدیریت و اقتصاد در تعالیم اسلامی، برای دانشجویان نو ورود، مطالبی را بیان کرد.

امید سلیمانی و مهدی امید، از مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با رویکرد ترغیب دانشجویان نو ورود به مشارکت هرچه بیشتر مجازی در برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیان کردند.

 


۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰
۲۰۸۰ بازدید