اخبار

نشست مجازی پرسش و پاسخ/ دانشجویان نو ورود دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

 

 

نشست مجازی پرسش و پاسخ دانشجویان نو ورود دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با مسئولان این دانشگاه برگزار شد. 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر مهرداد دادستانی، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و مدیران فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه (سلیمانی و اُمید) به پرسش های دانشجویان نو ورود، پاسخ دادند. 

دکتر عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست مجازی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت و از نقش آفرینی ها و زحمات مدافعان سلامت کشور در مبارزه با بیماری کرونا، تقدیر کرد.  

رئیس دانشگاه لرستان خطاب به دانشجویان نو ورود گفت:«بهترین دوران زندگی شما، همین دوران تحصیل در دانشگاه است؛ دانشگاه، رسالت مهم تربیت نیروهای متخصص و متعهد برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را برعهده دارد؛ ما هم به عنوان خدمتگزار، در خدمت شما هستیم و از هرگونه پیشنهاد، نقد، راهکار و توصیه در جهت پیشرفت امور، استقبال می کنیم؛ همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، این بوده است که در شرایط فعلی که شرایط شیوع بیماری کروناست کیفیت آموزش، کاهش نیابد و روند آموزش به صورت مجازی، تداوم داشته باشد که خوشبختانه در چند ماه گذشته تاکنون، آموزش مجازی در دانشگاه لرستان برگزار شده است». 

وی تصریح کرد:«دانشگاه ها باید بتوانند نقش اثرگذارتری در رفع مشکلات جامعه داشته باشند؛ خوشبختانه رویکرد وزارت علوم، سوق دادن دانشگاه ها به سوی دانشگاه جامعه محور بوده است؛ به ویژه تقویت مباحث مرتبط با اقتصاد دانش بنیان و موضوعات علم و فناوری مبتنی بر مسئله محوری از اهداف مهم تحقق کامل مفهوم دانشگاه جامعه محور است». 

در این نشست مجازی، دکتر مهرداد دادستانی، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان در سخنانی، گزارشی از کلیت دانشکده علوم پایه برای دانشجویان نو ورود این دانشکده، بیان کرد. 

وی همچنین بر نقش مهم دانشگاه در تمدن سازی، تأکید کرد و توضیح داد که دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، قدیمی ترین دانشکده این دانشگاه است و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته، دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان در رتبه بندی معتبر تایمز نیز قرار گرفته است. 

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز درباره وظایف حمایتی، هدایتی و نظارتی نهاد، توضیحاتی را برای دانشجویان نوورود ارائه کرد.

امید سلیمانی، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این نشست مجازی، برای دانشجویان نو ورود درباره فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و تشکل ها، انجمن ها، کانون ها و نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان، توضیحاتی ارائه کرد.  

سلسله نشست های پرسش و پاسخ تیم مدیریتی دانشگاه لرستان (با تأکید بر دانشکده ها) با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای دانشجویان نو ورود این دانشگاه در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

دانشجویان نو ورود به صورت مجازی و آنلاین، پرسش های خود را مطرح کرده و مدیران دانشگاه به این پرسش ها، پاسخ می دهند.


۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۰
۱۹۵۳ بازدید