اخبار

نشست مجازی معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های لرستان/ برنامه ریزی برای فعالیت های دهه مبارک فجر

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

 

 

 

نشست مجازی شورای هماهنگی معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.


در این نشست مجازی، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان لرستان، به بحث و تبادل نظر درباره فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی ویژه دهه مبارک فجر امسال (فجر 99)، پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاحی اصل، بر این نکته تأکید کرد که امسال نیز همچون سال های گذشته، بایستی برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان به مناسبت دهه مبارک فجر، هرچه باشکوهتر و البته به صورت مجازی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شوند.

وی، تبیین هرچه بیشتر آرمان ها و اهداف وقوع انقلاب اسلامی برای نسل جوان و دانشجو را از جمله مهم ترین وظایف دست اندرکاران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان دانست.


دکتر فلاحی اصل، تصریح کرد:«خوشبختانه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، در چند ماه گذشته تاکنون در قالب بهره گیری حداکثری از فضای مجازی، تداوم داشته و متوقف نشده است؛ ما باید هرچه بیشتر با تقویت و گسترش مشارکت دانشجویان، از فضای مجازی برای تقویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، استفاده کنیم».

وی توضیح داد«بایستی وحدت رویه و هماهنگی ها در زمینه برنامه های فرهنگی و اجتماعی ویژه دهه مبارک فجر در سطح دانشگاه های استان را گسترش داد تا اثرگذاری اینگونه برنامه ها، بیشتر شود».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«باتوجه به شیوع بیماری کرونا، وجود فضای مجازی، یک ظرفیت مهم برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان است».

دکتر فلاحی اصل، افزود:«برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی دهه مبارک فجر امسال، متناسب با شرایط موجود، برای قسمت های مختلف دانشجویی، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار خواهد شد».

در این نشست مجازی، امید سلیمانی، هبت اله افخمی و مهدی امید، مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی و اجتماعی ویژه دهه مبارک فجر، بیان کردند.

همچنین، بر ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانشجویان و تشکل های دانشجویی برای شرکت مجازی گسترده در برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ویژه دهه مبارک فجر، تأکید شد.   



۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۰
۲۱۷۹ بازدید