اخبار

نشست تخصصی سایبربولینگ برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

 

 

نشست آموزشی، تخصصی با موضوع «سایبر بولینگ، سطوح و راه های پیشگیری»، به صورت برخط ( آنلاین)، با تدریس دکتر اصغری، رئیس مرکز سواد فضای مجازی سازمان سراج، ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان لرستان، برگزار شد.

موضوع سایبر بولینگ (آزار و اذیت های اینترنتی در جوامع امروز) از جمله موضوعات و پدیده های مهم امروزی در زمینه اینترنت است.

 در این نشست آموزشی برخط، دکتر اصغری، به پرسش های شرکت کنندگان در رابطه با «سایبر بولینگ»، پاسخ داد.

موضوعاتی همچون ضرورت تقویت آموزش های مقابله با سایبر بولینگ در سطوح مختلف خانواده، مدرسه و دانشگاه، مورد بحث و تبادل دیدگاه صورت گرفت و دکتر اصغری در این رابطه توضیحات لازم را ارائه کرد.

این موضوع که بایستی هرچه بیشتر از طریق خانواده و نظام آموزشی، سواد رسانه ای را در جامعه گسترش داد مورد تأکید دکتر اصغری، قرار گرفت.

همچنین، موضوعاتی از قبیل سایبربولینگ و امنیت اجتماعی، صیانت از اطلاعات و حریم خصوصی افراد در فضای مجازی، آموزش کودکان و نوجوانان برای چگونگی مقابله با سایبربولینگ و آشنایی آنها با این موضوع و موضوعات مشابه، توسط دکتر اصغری، تدریس شد.

این نشست آموزشی، تخصصی را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان برگزار کرد و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته نهاد، قرار است اینگونه کارگاه ها در قالب نشست های تخصصی مجازی، در آینده نیز تداوم داشته باشند.




۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۰
۱۴۸۰ بازدید