اخبار

تأکید رئیس دانشگاه لرستان بر تقویت زیرساخت های دورکاری و پاسخگویی غیرحضوری در دانشگاه های استان

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

 

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، مسئول اجرای پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا در دانشگاه های استان لرستان است.

روز شنبه، اول آذرماه، جلسه غیرحضوری (آنلاین) پیگیری اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در دانشگاه های استان لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی تشکیل شد.

دکتر عزیزی در این جلسه تصریح کرد: «در ایام فعلی، دانشگاهها بایستی بیشتر از گذشته، زیرساخت های ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را تقویت کرده و توسعه دهند تا متناسب با شرایط شیوع کرونا، روند کاری دانشگاه ها به صورت غیرحضوری، تداوم داشته باشد و خللی در ارائه خدمات و فعالیت ها صورت نگیرد».

رئیس دانشگاه لرستان تأکید کرد:«خوشبختانه از همان زمانی که شاهد شروع شیوع بیماری کرونا در کشور بودیم دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه لرستان به سرعت بسترهای تداوم آموزش به صورت مجازی (برخط) را فراهم کردند و در حال حاضر نیز آموزش به صورت غیرحضوری و آنلاین است».

وی افزود:«در بخش مراجعات اداری نیز همه تلاش ها و برنامه ریزی ها در این جهت بوده است که ارباب رجوع در شرایط شیوع کرونا، مراجعه حضوری نداشته باشد و پاسخگویی ها به صورت تلفنی و سایر روش های دورکاری از جمله روش های اینترنتی است که بایستی اینگونه روش ها و زیرساخت ها، بیشتر از گذشته، تقویت شوند».

در این جلسه، دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و بر ارتقای روش های پاسخگویی غیرحضوری، تأکید کرد.

همچنین، رؤسای دانشگاه های استان لرستان نیز دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را به صورت مجازی (برخط)، بیان کردند.




۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰
۱۶۸۷ بازدید