اخبار

بیانیه بسیج اداری دانشگاه لرستان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

 

 

«باسمه تعالی»

امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی): «تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان، تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است».

بسیج، فاتح قله‌های عزت و افتخار این مرز و بوم و مهد عشق و ایثار و جوانمردی آمیخته با شمیم ولایت است.

شجره طیبه‌ای که نماد لطف پروردگار متعال در حق ملتی است که همواره تلاش نموده زیر چتر ولایت و در مقابل استکبار و طاغوت‌های عالم بایستد.

و اینک هفته بسیج در ایام نزدیک به سالگرد شهادت سرداری (شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) آغاز می‌شود که نماد تفکر بسیجی و عصاره ی فضائل شهیدانی است که با دادن خون خود، مسیر رشد و تعالی ملت سرافراز ایران را ترسیم نموده اند و امروز استوارتر از قبل با استقامت و تاسی از نهضت عاشورایی سرور و سالار شهیدان، در مقابل هرگونه زیاده خواهی استکبار و ظلم ایستادگی نموده و پرچم دفاع از محرومان جهان را برافراشته اند.

امروز با توسعه تفکر انقلابی، مکتب بسیج نیز از محدوده جغرافیایی ایران اسلامی فراتر رفته و به برکت آن اندیشه نوینی در منطقه و جهان شکل گرفته است و این تفکر ناب، خواب را از چشمان مستکبران و زورگویان جهان ربوده است.

 ایران اسلامی به این نقش‌آفرینی و حضور همه بسیجیان در همه‌ی عرصه‌های مورد نیاز انقلابش می‌بالد و بسیج با پرچمِ آغشته به خون حاج قاسم‌ها نشان داده است که نه تنها حلال مشکلات کشور بوده و هست، بلکه می تواند پرچم‌دار تعالیِ ایران اسلامی در منطقه و جهان باشد و سابقه درخشانش، این ادعا را به خوبی اثبات کرده است.

بسیج نه تنها در دوران دفاع مقدس و در عبور از بحرانها و فتنه‌ها، خوب درخشیده، بلکه در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و اقتصادی نیز حماسه سازی‌ها و افتخارآفرینی‌هایش هرگز از یاد ملت ایران نخواهد رفت و در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، فراموش شدنی نیست.

بسیج اداری دانشگاه لرستان با گرامیداشت فرارسیدن هفته مبارک بسیج، ضمن آمادگی کامل خود جهت تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، در دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام می‌نماید: معارضان جهانی و کج‌اندیشان داخلی، هیچ‌گاه قادر به ایجاد اختلال در مسیر درس‌آموزی ملت و نسل‌های امروز و فردای کشور از برکات و عبرت‌های بسیج در انقلاب نخواهند بود و به فضل الهی، با درایت و همت ذاتی ایرانیان، حقیقت بسیج همواره در عینیت جامعه اسلامی، زنده، جاری و قدرت‌آفرین خواهد بود.

«وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى»

بسیج اداری دانشگاه لرستان

یکم آذرماه 1399


۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰
۱۳۴۸ بازدید