اخبار

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه به ریاست دکتر عزیزی

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

 

 

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، تشکیل شد.

در این جلسه، درباره موضوعات متختلف مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر، بحث و تبادل نظر شد.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در این جلسه، گفت:«رسالت تربیتی دانشگاه، پرورش نیروی انسانی متخصص، متعهد، دینمدار، انقلابی، اخلاق گرا، مطالبه گر و حق طلب است و این خصوصیات، همگی در راستای تقویت امر به معروف و نهی از منکر در محیط های دانشگاهی است».

وی تصریح کرد:«هرچقدر مباحث ارشادی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، تقویت شوند در زمینه تعمیق باورهای دینی در جامعه به ویژه در سطح نسل جوان و دانشجو، موفق تر خواهیم بود».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«امر به معروف و نهی از منکر، یک حوزه گسترده و عمیق است و فقط در توجه کردن به یک جنبه و یک بُعد، نباید محدود و منحصر شود».

وی بیان کرد:«هدف همه ما این است که بتوانیم بیشتر از گذشته و اثرگذارتر، تعالیم و باورهای دینی را در سطح نسل جوان و دانشجو، تقویت کنیم».

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز بر این نکته تأکید کردند که ساختارهای اعتقادی و رفتاری فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را باید در سطح دانشگاهها، تقویت کرد و در این زمینه، مباحث ارشادی و آموزشی، توسعه یابند.

سایر اعضای حاضر در این جلسه نیز، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را درباره راهکارهای تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، بیان کردند.  

 



۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۰
۱۶۲۸ بازدید