اخبار

پیام رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

 

 

متن پیام دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یوم الله 13 آبان‌ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
از همان ابتدای شروع نهضت انقلاب اسلامی در سال 42 به رهبری حضرت امام (ره)، دانشجویان و دانش‌آموزان، حضور و مشارکت فعالی در این نهضت اسلامی تمدن‌ساز داشتند.
در دوران پس از انقلاب اسلامی نیز در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف علم، دانش و فناوری، باز هم دانشجویان و دانش‌آموزان همچون سایر اقشار مختلف مردم، مشارکت پویا، فعال و افتخارآفرین برای کشور و نظام اسلامی داشته و دارند.
مهم‌ترین آرمان یوم‌الله 13 آبان‌ماه، استقلال طلبی و مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صیانت از هویت دینی، استقلال و مردم‌سالاری دینی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبلور یافته است.
یاد و خاطره همه شهیدان، به ویژه شهیدان دانشجو و دانش‌آموز را گرامی داشته و یوم‌الله 13 آبان‌ماه (روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) را به همه ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی، به ویژه دانشگاهیان استان لرستان، تبریک می‌گویم.
امیدوارم همواره بتوانیم در سایه حاکمیت و هدایت ولایت مطلقه فقیه، روز به روز، آرمان استکبارستیزی را در جامعه تقویت کرده و مدافعان شایسته‌ای برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشیم.
رئیس دانشگاه لرستان: خسرو عزیزی


۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰
۲۰۱۷ بازدید