اخبار

برگزاری نشست داوری اولیه آثار طرح کمند

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

 

 

نخستین نشست داوری اولیه رویداد ملی کمند در دانشگاه لرستان برگزار شد.

صبح روز دوشنبه، 12 آبان‌ماه، نخستین نشست داوری اولیه رویداد ملی کمند (کارآفرینی، مهارت افزایی، نوآوری دانشجویان دختر دانشگاه های استان لرستان) که در 10 دانشگاه کشور در حال برگزاری است در دانشگاه لرستان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این نشست را مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با حضور مسئولان و کارشناسان مدیریت های کارآفرینی و ارتباط با جامعه و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید سردار سلیمانی برگزار کرد و داوری نهایی نیز با حضور اساتید و متخصصان محورهای جشنواره برگزار خواهد شد.

امید سلیمانی، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این نشست توضیح داد که طرح کمند با همکاری مشترک معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت علوم در تعداد 10 دانشگاه کشور از جمله دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

مهدی امید، معاون مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان توضیحاتی درباره ملاک ها و شاخص های طرح کمند بیان کرد.

سپس، داوری اولیه بیش از 200 اثر ارسال شده در محورهای مختلف و متنوعی همچون طراحی و گرافیک، صنایع دستی، پوشاک، دوخت، حجم، مهندسی و معماری صورت گرفت و آثار انتخابی به مرحله بعدی یعنی مرحله داوری نهایی ارسال شدند.

طرح کمند با هدف تقویت خلاقیت، نوآوری، مهارت افزایی، توانمندسازی و کارآفرینی دانشجویان دختر در 10 دانشگاه برگزیده کشور در حال برگزاری است. در نشست مذکور، دکتر میثم دوستی پور، معاون مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه، علی محمدی، کارشناس مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه، سیدمهدی موسوی، کارشناس اداره کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و رضا مختاری، دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری نیز حضور داشتند.




۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰
۱۹۴۸ بازدید