اخبار

جلسه دفاع از اولین پایان نامه دانشجوی غیرایرانی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

 

نعمت‌اله سینا، دانشجوی غیرایرانی که در دانشگاه لرستان مشغول تحصیل بوده است، اولین دانشجوی غیرایرانی (خارجی) دانشگاه لرستان است که در مقطع کارشناسی ارشد (تحصیلات تکمیلی) در رشته تحصیلی عمران، در تاریخ پنجشنبه، 24 مهرماه 99 از پایان‌نامه خود با درجه عالی، دفاع کرد.

استاد راهنمای پایان‌نامه مذکور: دکتر مجتبی حسینی، استاد مشاور: دکتر احمد دالوند، استادان داور: دکتر یاری‌وند و دکتر مؤمنی، ناظر و نماینده تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان: دکتر حسین حاتمی.

نعمت‌اله سینا توانست با نمره 19 از 20 و با درجه عالی، از پایان‌نامه‌اش، دفاع کند.

به علت شرایط شیوع بیماری کرونا (کووید 19)، این پایان‌نامه نیز همچون بسیاری از پایان‌نامه‌های دیگر دانشجویی دانشگاه لرستان، به صورت آنلاین و الکترونیکی (غیرحضوری)، دفاع شد.

در اسفندماه 98 و پس از شیوع بیماری کرونا، به سرعت، زیرساخت‌های لازم برای آموزش غیرحضوری و دفاع غیرحضوری از پایان‌نامه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان، فراهم شد.

در حال حاضر، دانشگاه لرستان، بیش از 200 دانشجوی غیرایرانی (خارجی) دارد.

مدیریت پیشین گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود بود که در حال حاضر، مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان را برعهده دارد.

چند روزی است دکتر مسعود رحمتی، با حکم دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، به عنوان مدیر جدید گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، منصوب شده است.

در مدت چند سال اخیر، با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، دیپلماسی علمی بین‌المللی در دانشگاه لرستان توسعه یافته است و به ویژه در بخش جذب دانشجویان غیرایرانی با تأکید بر تقویت همکاری‌ها با کشورهای اسلامی، تعداد دانشجویان غیرایرانی (خارجی) دانشگاه لرستان به بیش از 200 دانشجو افزایش یافته است.  



 


۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۰
۳۸۷۱ بازدید