اخبار

نشست صمیمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

 

نشست مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

صبح روز شنبه، 12 مهرماه، این نشست مشترک و صمیمی با حضور مدیران و کارکنان هر دو مجموعه در جهت تقویت بیش از پیش همکاری های دوجانبه در سالن جلسات ساختمان سردار شهید سلیمانی (مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان)، برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این نشست بر این نکته تأکید کردند که هر دو مجموعه، دارای دغدغه ها و اهداف مشترکی هستند و به همین منظور بایستی همکاری های بین آنها، بیشتر از گذشته، افزایش یابد.

همچنین بر این نکته تأکید شد که از ظرفیت مسجد دانشگاه، بیشتر از گذشته برای اجرای برنامه های مشترک استفاده شود و نشست های مشترک بین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به صورت منظم (مثلاً هر دو هفته یک بار) برگزار شوند تا همکاری ها و هماهنگی ها در اجرای برنامه ها، تقویت شود.

در این نشست صمیمی، مدیران و کارکنان هر دو مجموعه، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را برای هرچه کیفی تر شدن برنامه ها و تقویت همکاری های دوجانبه، بیان کردند.  



 


۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰
۲۳۱۲ بازدید