اخبار

معارفه دکتر حسن نایب زاده به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان/ تقدیر از دکتر محمد جعفری

۱۳۹۹/۰۷/۰۲

 


 

دکتر حسن نایب زاده، عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و مدیر پیشین تحصیلات تکمیلی دانشگاه، به عنوان سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، معارفه و از زحمات دکتر محمد جعفری، معاون پیشین پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، تقدیر شد.

با حکم دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر حسن نایب زاده به عنوان سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان منصوب و از دکتر محمد جعفری، معاون پیشین، تقدیر شد.

آیین معارفه و تکریم، صبح روز سه شنبه، 2 مهرماه، با حضور دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه، حجت السلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و دانشگاه لرستان و مدیران دانشگاه در محل سالن جلسات شهیدمیربهرسی دانشگاه برگزار شد.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در این مراسم، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، گفت:«موفقیت هایی که برای دانشگاه لرستان تاکنون رقم خورده است مرهون همکاری، هماهنگی و روحیه برادری در بین اعضای خانواده دانشگاه لرستان به ویژه تیم مدیریتی و همه مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه بوده است».

دکتر عزیزی، افزود:«جناب آقای دکتر جعفری، سال ها تجربه کاری در امور مالی و اداری داشته و مدیری کاربلد در حوزه کاری خویش محسوب می شوند و امیدوارم در منصب جدید در تهران {معاون توسعه مدیریت سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر کشور}، در انجام وظایف محوله موفق شوند».

رئیس دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«خوشبختانه از سال 93 که بنده به عنوان خدمتگزار دانشگاهیان در منصب مدیریت دانشگاه لرستان، منصوب شدم تاکنون در بخش های مختلف کاری و عملکردی، زیرساخت سازی های خوبی صورت گرفته است؛ برای مثال: 40 هزار مترمربع ساخت و ساز در دانشگاه لرستان صورت گرفته است که مرهون روحیه همدلی، همکاری، همگرایی و برادری بین مجموعه مدیریتی دانشگاه لرستان است».

وی، توضیح داد:«موفقیت های مختلفی برای دانشگاه لرستان رقم خورده است؛ از جمله اینکه در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، رتبه دانشگاه لرستان، 10 پله بهبود یافته است یا در رتبه بندی معتبر بین الملی تایمز، برای اولین بار اسم دانشگاه لرستان در فهرست این رتبه بندی قرار گرفته است؛ همچنین از مجموع بیش از 250 آزمایشگاه متعلق به مراکز دانشگاهی، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور، دانشگاه لرستان توانسته است رتبه 21 را در سطح کشوری کسب کند که همه این ها از جمله برخی موفقیت های مهم دانشگاه لرستان در سال های اخیر بوده است».

دکتر خسرو عزیزی، بیان کرد:«جناب آقای دکتر نایب زاده نیز که تاکنون در منصب مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، مشغول خدمتگزاری بوده اند از جمله نیروهایی هستند که برنامه ریزی ها، پیگیری ها و اقداماتشان باعث ایجاد تحول در بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان به ویژه تقویت مفهوم دولت الکترونیک در این بخش شده و امیدوارم در منصب جدید نیز بتوانند در انجام وظایف محوله، موفق باشند».

گفتنی است در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر محمد جعفری، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان و معاون پیشین پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، تجلیل و حکم دکتر نایب زاده نیز به وی، ابلاغ شد.




 


۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰
۴۷۳۳ بازدید