اخبار

برگزاری جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

 


 

جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، برگزار شد.

صبح شنبه، 29 شهریورماه، این جلسه با حضور اعضای شورا، از جمله حجت الاسلام و المسلمین امین فاطمی نیک، معاون دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در سالن جلسات شهیدمیربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در این جلسه، گفت:«خوشبختانه با وجود شیوع بیماری کرونا، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تعطیل نشد؛ بلکه با تغییر روش ها و رویکردها، به خوبی از ظرفیت ها و پتانسیل های فضای مجازی برای تداوم اینگونه فعالیت ها استفاده شد و در آینده نیز بایستی همین روند، تداوم داشته باشد».

دکتر عزیزی، تصریح کرد:«در برنامه های فرهنگی و اجتماعی مجازی ویژه دانشجویان و تشکل های دانشجویی، بایستی تلاش شود مشارکت دانشجویان در این گونه برنامه ها، بیشتر از گذشته، افزایش یابد».

رئیس دانشگاه لرستان توضیح داد:«اگرچه شیوع کرونا، آسیب هایی به جامعه وارد کرده است اما در زمینه آموزش و فعالیت دانشگاه ها، فرصت هایی نیز برای تقویت زیرساخت های آموزش مجازی و تداوم فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی، فراهم کرد».

وی افزود:«در آینده و در دوران پسا کرونا، بدون شک، روش آموزش در دانشگاه ها از نوع آموزشی ترکیبی، یعنی تلفیقی از آموزش مجازی و آموزش حضوری خواهد بود».

رئیس دانشگاه لرستان، اظهار امیدواری کرد کنگره استانی 6300 شهیدوالامقام استان لرستان نیز با کیفیت هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شود.

وی بیان کرد:«این کنگره دارای 22 کمیته است و تعداد 2 کمیته آن در رابطه با دانشگاهیان استان است که امیدوارم با تلاش هرچه بیشتر، بتوانیم وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم».

رئیس دانشگاه لرستان از تشکل های دانشجویی دانشگاه خواست مشارکت هرچه بیشتری در فعالیت کمیته های دانشگاهیان کنگره بزرگداشت 6300 شهید والامقام استان لرستان داشته باشند تا از همه ظرفیت های دانشگاهیان استان لرستان برای مشارکت هرچه بهتر و بیشتر در برگزاری کنگره مذکور، استفاده شود.  

در این جلسه، برنامه های پیشنهادی تشکل های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان، براساس شرایط شیوع بیماری کرونا، ارائه شد و مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا، قرار گرفت.

رویکردهای تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان، تهیه برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی براساس شرایط فعلی کشور است و تلاش شده است با ارائه نوآوری ها و خلاقیت ها، از ظرفیت های فضای مجازی برای تداوم برنامه ها، به خوبی استفاده شود.



 


۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰
۳۰۴۱ بازدید