اخبار

نشست مشترک رئیس دانشگاه لرستان و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان/ تأکید بر گسترش همکاری ها برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

 


در نشست مشترکی که با حضور دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و سرهنگ پاسدار محسن رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان برگزار شد، هر دو طرف، بر گسترش همکاری های متقابل، برای ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت، تأکید کردند.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در این نشست، گفت:«همه، وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ویژه در سطح نسل جوان و دانشجو، ترویج کنیم».

وی تصریح کرد:«همه باید تلاش کنیم هر ساله، کنگره بزرگداشت مقام والای 6300 شهید استان لرستان، هرچه باشکوهتر و کیفی تر، نسبت به سال قبل، برگزار شود».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«دانشگاه لرستان، این آمادگی کامل را دارد در کمیته های مختلف علمی، پژوهشی و دانشجویی، همه ظرفیت ها و توان خود را به کار گیرد تا کنگره های سالانه بزرگداشت 6300 شهید والامقام استان لرستان، به بهترین شکل ممکن، برگزار شوند».  

دکتر عزیزی، توضیح داد:«در دانشگاه لرستان تعداد 24 پایان نامه دانشجویی با موضوعات مختلف دفاع مقدس تهیه شده است و دانشگاه همواره این آمادگی را داشته و دارد که از تهیه و نشر کتاب ها و مقالات مختلف با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و فرهنگ شهادت، حمایت کند».

سرهنگ پاسدار محسن رشیدی نیز در این نشست، بر اهمیت داشتن ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دانشگاه لرستان تأکید کرد و خواستار تقویت هرچه بیشتر همکاری های دوجانبه در راستای تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های دانشگاهی و دانشجویی استان شد.

سرهنگ پاسدار رشیدی، تصریح کرد:«از توانمندی ها و ظرفیت های گسترده دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان، بایستی بیشتر از گذشته، در راه تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استفاده شود».

گفتنی است در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان نیز حضور داشتند و در این رابطه، نقطه نظرات خود را در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت بیان کردند.

این نشست در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.




۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰
۱۶۶۱ بازدید