اخبار

بازدید معاون استاندار، فرماندار خرم آباد و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از حوزه های آزمون دانشگاه لرستان/ رضایت از رعایت پروتکل های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۵/۳۱

 

در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری سال 99، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، جعفر طولابی، فرماندار خرم آباد و علی سیف، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان، از حوزه های مختلف آزمون دانشگاه لرستان، بازدید کردند.

این بازدید، صبح روز جمعه، 31 مردادماه 99، صورت گرفت.

سومین روز آزمون سراسری سال 99، ویژه گروه آموزشی علوم تجربی است و در کل استان لرستان تعداد 21 هزار و 645 نفر در این گروه آموزشی، به رقابت می پردازند.

 در این بازدید، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان، توضیحات لازم را ارائه کردند.

معاون سیاسی استاندار لرستان (ثمینی) و فرماندار خرم آباد (طولابی)، از رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در حوزه های بازدید شده دانشگاه لرستان از جمله استفاده الزامی داوطلبان و عوامل اجرایی از ماسک، فاصله گذاری بین صندلی های داوطلبان و رعایت نظم و انضباط در برگزاری آزمون، اظهار رضایت کرده و از زحمات تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و عوامل، نیروها و دست اندرکاران برگزاری آزمون سراسری این دانشگاه، تشکر کردند. همچنین نمایندگان و ناظران دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز در این بازدید حضور داشتند.

براساس دستورالعمل های ابلاغی، در این آزمون، فاصله بین صندلی های داوطلبان 180 سانتی متر، تعیین شده است.

همچنین استفاده از ماسک برای همه داوطلبان و عوامل اجرایی، الزامی است.

در مدت 4 روز برگزاری آزمون سراسری سال 99 و روزانه، مکان ها و حوزه های آزمون دانشگاه لرستان، به صورت کامل، ضدعفونی می شوند.

با استفاده از برچسب گذاری روی سطح زمین، داوطلبان حین ورود به حوزه های آزمون، بیش از یک متر با همدیگر فاصله دارند.

برای افراد مشکوک به علائم بیماری کرونا نیز مکان های جداگانه ای برای آزمون درنظر گرفته شده است و حوزه های آزمون، مجهز به سیستم های تهویه هوا هستند.

در کُل استان لرستان، تعداد 41 هزار و 117 داوطلب در کنکور سراسری سال 99 شرکت کرده اند.

از این تعداد، 7 هزار و 38 نفر در حوزه های مختلف دانشگاه لرستان، به رقابت می پردازند.

آزمون سراسری سال 99 به مدت 4 روز از 29 مردادماه تا اول شهریورماه، در حال برگزاری است.

داوطلبان در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان، رقابت می کنند.




۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰
۲۱۵۹ بازدید