اخبار

بازدید رئیس دانشگاه لرستان از حوزه های آزمون کارشناسی ارشد سال 99

۱۳۹۹/۰۵/۱۸

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان از حوزه های مختلف آزمون کارشناسی ارشد سال 99 در دانشگاه لرستان، بازدید کرد.

در این بازدید که صبح روز شنبه، 18 مردادماه انجام شد دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان نیز حضور داشت.  

آزمون کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، در روزهای 16 ، 17 و 18 مردادماه با رقابت 16 هزار و 225  داوطلب در استان لرستان، همزمان با سراسر کشور، با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار شد.

دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان، در این رابطه، به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان گفت:« آزمون کارشناسی ارشد در استان لرستان در دو حوزه خرم آباد و بروجرد برگزار شد».

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«از مجموع تعداد داوطلبان استان لرستان، تعداد 8 هزار و 395 نفر داوطلب مرد و تعداد 7 هزار و 830 نفر داوطلب زن هستند».

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان درباره رعایت پروتکل های بهداشتی، توضیح داد:«این، دومین آزمون سراسری بعد از آزمون دکتری در کشور است که در شرایط شیوع بیماری کرونا برگزار شده است».

دکتر احسان رشیدیان افزود:«دستورالعمل های بهداشتی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت بهداشت، ابلاغ و به صورت کامل، اجرا شدند».

 دکتر رشیدیان، اظهار داشت:«از سلامت همه عوامل اجرایی، اطمینان حاصل شد و داوطلبان نیز قبلاً فرم های خوداظهاری را تکمیل کردند».

وی توضیح داد:«همه عوامل اجرایی، حفاظتی و داوطلبان، ملزم به استفاده از ماسک بوده و سالن های برگزاری آزمون نیز یک روز قبل از روز آزمون، کاملاً ضدعفونی شده اند».

دکتر رشیدیان توضیح داد:«معبرهای مخصوص ورود داوطلبان با برچسب گذاری روی سطح زمین و رعایت کامل فاصله حداقل یک متری هر داوطلب از داوطلب دیگر، ایجاد شد تا فاصله گذاری بین داوطلبان، کاملاً رعایت شود؛ در چینش صندلی های داوطلبان نیز فاصله یک متر و 20 سانتی متری، اجرایی شده است».

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«همچنین اخذ اثرانگشت از داوطلبان براساس دستورالعمل های ابلاغی نیز در این آزمون حذف شد».




۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۰
۲۴۲۱ بازدید