اخبار

برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی در حوزه‌های امتحانی دانشگاه لرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۵/۰۹

 

آزمون ورودی دکتری تخصصی سال 99 در حوزه‌های امتحانی مختلف دانشگاه لرستان، با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این آزمون سراسری که به علت شیوع بیماری کرونا در چند نوبت به تعویق افتاده بود صبح روز پنجشنبه، 9 مردادماه 99 با شرکت 4345 نفر داوطلب استان لرستان، همچون سایر استان‌های کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.

به گفته دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان، آمار تفکیکی داوطلبان در استان لرستان به این شرح است:

حوزه‌های امتحانی وابسته به دانشگاه لرستان: 2102 نفر.

حوزه امتحانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای: 1123 نفر.

دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی: 1120 نفر.

تعداد داوطلبان مرد: 2502 نفر.

تعداد داوطلبان زن: 1843 نفر.

جمع کل تعداد داوطلبان استان لرستان: 4345 نفر.

در حوز‌ه‌های مختلف وابسته به دانشگاه لرستان، پروتکل‌های بهداشتی از قبیل: رعایت فاصله گذاری بین داوطلبان حین ورود و خروج، فاصله‌گذاری بین صندلی‌های داوطلبان براساس دستورالعمل‌ها، استفاده اجباری از ماسک، ضدعفونی کردن و گندزدایی کامل مکان‌های مختلف حوزه‌های امتحانی چند ساعت قبل از آزمون، استقرار آمبولانس و تیم درمانی، ضدعفونی کردن کامل اشیاء و سطوحی که اغلب لمس می‌شوند همچون دستگیره درها، صندلی‌ها و شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، گندزدایی مخازن اصلی و فرعی سؤالات، استفاده همه عوامل اجرایی آزمون از ماسک و دستکش، توزیع ماسک در بین داوطلبان فاقد ماسک و ... به صورت دقیق و کامل اجرا شد.

گفتنی است در سراسر کشور تعداد 179 هزار و 704 داوطلب در آزمون ورودی دکترا تخصصی سال 99 (ph.D) شرکت کردند.  نتایج اولیه این آزمون در شهریورماه امسال اعلام خواهد شد.   




۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۰:۰۰
۲۱۸۰ بازدید