اخبار

ضدعفونی و گندزدایی روزانه در دانشگاه لرستان برای پیشگیری از بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۵


به صورت منظم و با حضور و نظارت دکتر کوروش امرایی، مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی و دکتر مجتبی گراوند, مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان، ضدعفونی کردن و گندزدایی برای مقابله با بیماری کرونا در دانشگاه لرستان از اوایل اسفندماه 98 تاکنون در حال اجراست. 

در این رابطه, دکتر کوروش امرایی، مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه لرستان گفت:«به صورت روزانه، ساختمان های اداری، خوابگاه های دانشجویی، سلف سرویس ها و وسایل نقلیه دانشجویی، ضدعفونی و گندزدایی می شوند».

دکتر امرایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان توضیح داد:«از همان اوایل اسفندماه 98 و با شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی و گندزدایی مکان های مختلف دانشگاه لرستان انجام شده است و الان هم در حال اجراست».

وی تشریح کرد:«تب سنجی روزانه برای کارکنان و ارباب رجوع در حال اجراست و از افراد مشکوک به کرونا نیز تست های تخصصی گرفته می شود».

مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه لرستان افزود:«در مباحث آموزشی نیز اقدامات مختلفی انجام شده است؛ از جمله اینکه پویش های مختلف دانشجویی تشکیل شده و آموزش های مختلف در رابطه با بیماری کرونا از طریق ظرفیت و پتانسیل فضای مجازی اجرا شده است که این برنامه ها تداوم دارد».

دکتر کوروش امرایی، تصریح کرد:«در بحث برنامه های نشاط دانشجویی و تاب آوری اجتماعی نیز از طریق فضای مجازی و با مشارکت دانشجویان برنامه های مختلفی در حال اجراست».




۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰
۲۹۱۸ بازدید