اخبار

نشست الکترونیکی معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه پنج کشور

۱۳۹۹/۰۴/۱۶


 

چهارمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه پنج کشور، به صورت الکترونیکی (آنلاین) برگزار شد.

این نشست، صبح دوشنبه، 15 تیرماه برگزار شد.

در این نشست، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه پنج کشور به تبادل دیدگاه، ارائه گزارش عملکرد و بحث درباره اقدامات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه پنج پرداختند.

تأکید بر اینکه در وضعیت شیوع بیماری کرونا، با روش های جدید متناسب با این شرایط بایستی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها تداوم یابد از موارد مورد بحث و گفتگو بود.

معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه پنج کشور، تجربیات خود و اقدامات انجام شده در ماه های اخیر (وضعیت شیوع کرونا) را به بحث و گفتگو گذاشتند.

تقویت برنامه های فرهنگی دانشگاه ها در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و جهش تولید از مباحث مهم مورد بحث و گفتگو بود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این نشست، به تشریح گزارش عملکرد و اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در ماه های اخیر، پرداخت.

اقداماتی همچون: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای آموزش های بهداشتی درباره بیماری کرونا به دانشجویان، راه اندازی پویش جهادی دانشگاهیان در فضای مجازی استان، کمک های مختلف به آسیب دیدگان کرونا و خانواده های نیازمند، تقدیر از دانشجویانی که فعالیت های اطلاع رسانی آگاهی بخش درباره کرونا داشته اند، مشارکت انجمن های علمی دانشجویی در آموزش استفاده از کلاس های مجازی دانشگاه لرستان، توزیع بسته های مختلف غذایی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا، برگزاری مسابقات متنوع در شبکه های مجازی استان، انتشار نشریات علمی دانشجویی به صورت مجازی با توجه به شرایط موجود، تلاش برای تقویت فرهنگ همبستگی اجتماعی و کمک به همدیگر و ...

گفتنی است دانشگاه لرستان، دانشگاه آیت اله العظمی بروجردی، دانشگاه ایلام، دانشگاه کردستان، دانشگاه رازی کرمانشاه و دانشگاه صنعتی کرمانشاه از جمله دانشگاه های منطقه پنج کشور، محسوب می شوند.




۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰
۲۰۱۰ بازدید