اخبار

تحویل بسته های غذایی به کارگران بیکارشده سلف سرویس دانشگاه با حضور معاون دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۳۹۹/۰۲/۳۰


با حضور دکتر حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر مجتبی گراوند، مدیر امور دانشجویی دانشگاه، روح اله کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه و اکبر چراغی، مدیر حراست دانشگاه لرستان، تعداد 40 بسته مواد غدایی در بین کارگران بیکار شده سلف سرویس دانشگاه لرستان، توزیع شد.

صبح روز سه شنبه، 30 اردیبهشت ماه، در راستای تداوم رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان، با پیگیری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، همیاری بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تعداد 40 بسته غذایی در بین کارگران بیکارشده سلف سرویس دانشگاه لرستان، توزیع شد.

از نظر پرداخت حقوق، مدیریت کارگران سلف سرویس برعهده بخش خصوصی است که متأسفانه با شیوع بیماری کرونا، سلف سرویس، تعطیل و این کارگران بخش خصوصی نیز از کار، بیکار شدند.  

دکتر حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، در همین رابطه، به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان گفت:«تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و در رأس آن جناب آقای دکتر عزیزی، ریاست محترم دانشگاه، آن است که با پیگیری های انجام شده و از طریق اداره کار استان، بیمه بیکاری به این کارگران بیکار شده که زیرمجموعه کاری بخش خصوصی هستند، تعلق گیرد».

دکتر یونسی، توضیح داد:«در دانشگاه لرستان، در چند مرحله، رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه با همیاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، بسیج دانشجویی دانشگاه و با مشارکت اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه برگزار شده است؛ توزیع تعداد 40 بسته مواد غذایی نیز در همین راستا و در جهت تقویت فرهنگ اسلامی کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کروناست».

گفتنی است چند روز پیش نیز در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان، یک مرحله از رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با تهیه و توزیع 1500 بسته غذایی (ویژه نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا) برگزار شد.




۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰
۲۰۰۵ بازدید