اخبار

برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان با تهیه 1500 بسته غذایی

۱۳۹۹/۰۲/۲۷

 

 

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری، با حضور مسئولان دانشگاهی استان لرستان برگزار شد.

این رزمایش، عصر روز شنبه، 27 اردیبهشت ماه (ایام ماه مبارک رمضان) در محل سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان با مهیا کردن تعداد 1500 بسته غذایی برای کمک کردن به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا برگزار شد.

این بسته های غذایی با مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج دانشجویی استان لرستان و گروه های جهادی استان تهیه شده است.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در این رزمایش گفت:«هرکدام از بسته های غذایی تهیه شده به ارزش 400 هزار تومان است و برگزاری اینگونه رزمایش ها، نماد کمک مؤمنانه به نیازمندان در جامعه است».

دکتر عزیزی از تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج دانشجویی استان و گروههای جهادی در تهیه این نوع بسته های غذایی، سپاسگزاری کرد.

همچنین، رئیس دانشگاه لرستان بر تقویت فرهنگ اسلامی نوع دوستی و کمک به نیازمندان، تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز در این رزمایش در سخنانی گفت:«برگزاری اینگونه رزمایش های مؤمنانه که در راستای اجرای منویات حضرت آقا {مقام معظم رهبری، مدظله العالی} است تبلور و نمایش فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی و نشان دادن این نوع فرهنگ به جهانیان است».

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، تصریح کرد:«فرهنگ مساوات و کمک به نیازمندان از ارکان فرهنگ اسلامی و فرهنگ مهدویت است که باید در جامعه تقویت شده و گسترش یابد».

وی افزود:«اجرای گسترده رزمایش های کمک های مؤمنانه در سراسر کشور از جمله استان لرستان نشاندهنده نوعی وحدت فکری و عملی بین اُمت اسلامی و امام اُمت است».

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی تصریح کرد:«تقویت فرهنگ مساوات و کمک به نیازمندان، نوعی خودسازی فرد و خودسازی اجتماعی است و تقویت فرهنگ مساوات در راستای حرکت کردن در مسیر تمدن سازی جهانی اسلامی است».

گفتنی است در این رزمایش، دکتر سیامک بهاروند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، میلاد شرفی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمرتضی حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و سایر مسئولان دانشگاهی استان حضور داشتند.   




۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰
۱۸۹۲ بازدید