اخبار

وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد/ تقدیر رئیس دانشگاه لرستان از امیری

۱۳۹۹/۰۲/۲۲


 

وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد و از زیرساخت های ورزشی سایت مرکزی دانشگاه لرستان بازدید کرد.  

صبح روز دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه، با حضور وحید امیری در حوزه ریاست دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان از وی تقدیر کرد.

از طرف دکتر خسرو عزیزی، به صورت نمادین، پیراهن شماره 19 تیم فوتبال دانشگاه لرستان به وحید امیری اهداء شد.

همچنین، این بازیکن هم استانی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به دعوت رئیس دانشگاه لرستان، عضو شورای ورزش دانشگاه لرستان شد.

دکتر خسرو عزیزی در این دیدار گفت:«باعث افتخار ماست که جوانان هم استانی همچون آقایان وحید امیری، علیرضا بیرانوند و سایر جوانان در سطح ملی درخشیده اند و در عرصه های مهم بین المللی برای کشور و استان ما افتخار آفرینی کرده اند».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«امیدواریم از مشورتهای تخصصی جناب آقای وحید امیری در راستای ارتقای هرچه بهتر کیفی زیرساختهای ورزشی دانشگاه لرستان بهره ببریم».

دکتر خسرو عزیزی تشریح کرد:«برنامه ریزیهای تیم مدیریتی دانشگاه لرستان در جهت گسترش زیرساخت های ورزش دانشجویی دانشگاه لرستان بوده است و در این مسیر خوشبختانه، تیم های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان موفقیت های مختلفی در این سالها کسب کرده اند».

در این دیدار، دکتر حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز از وحید امیری، تقدیر کرد و گفت:«حضور جناب آقای وحید امیری که از افتخارات کشور است در دانشگاه لرستان باعث افزایش انگیزه و کیفیت تیم های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان می شود».

احسان احمدی، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان در این دیدار از وحید امیری دعوت کرد در آیین اختتامیه المپیاد درون دانشگاهی لرستان که قرار است در ترم اول تحصیلی جاری برگزار شود حضور یابد و امیری نیز این دعوت را پذیرفت.

گفتنی است وحید امیری از زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان (سایت مرکزی)، بازدید کرد.

وحید امیری از تلاش های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به خاطر تقویت و گسترش زیرساخت های ورزشی و تربیت بدنی دانشگاهی، تشکر کرد و عملکرد این تیم را در زمینه تقویت زیرساختهای ورزشی دانشجویی، موفق دانست.   

 




 


۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۰
۳۴۶۸ بازدید