اخبار

تقدیر رئیس دانشگاه لرستان از کارشناسان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان

۱۳۹۹/۰۲/۱۴

 

از کارشناسان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان از کارشناسان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، تقدیر کردند.

در این برنامه که یکشنبه، 14 اردیبهشت ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، دکتر عزیزی، ضمن تشکر از کارشناسان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان گفت:«خوشبختانه با تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در سطح کشور در بین آزمایشگاههای دولتی و خصوصی ارتقاء یافته است و این یک حرکت کیفی اثرگذار است».

رئیس دانشگاه لرستان تشریح کرد:«جایگاه علمی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان به گونه ای که از سایر استانها به آزمایشگاه مرکزی، موارد و نمونه های آزمایشگاهی فرستاده می شوند؛ این خود گویای موفقیت کاری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان است و این روند براساس تقویت کیفی کارهای آزمایشگاهی باید تداوم داشته باشد».

دکتر عزیزی اظهار داشت:«از جمله اقدامات مهمی که در این ایام اخیر صورت گرفته است تولید ژل ضدعفونی کننده دست توسط آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان که باید از مدیریت و کارشناسان آزمایشگاه مرکزی تشکر کنم».

دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز گفت:«رتبه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در بین آزمایشگاههای دولتی و خصوصی کشور متعلق به شبکه راهبردی، 26 است و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در مجموعه های آزمایشگاهی ذیل وزارت علوم، در فهرست پنج آزمایشگاه برتر این وزارتخانه قرار دارد که این هم یک موفقیت مهم است و باید با ارتقای هرچه بیشتر کیفیت کار و تقویت رویکرد تحلیل داده های آزمایشگاهی، این مسیر ادامه یابد».

گفتنی است در این برنامه تقدیر، دکتر حسین حاتمی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و گزارشی از عملکرد آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان ارائه کرد.

همچنین کارشناسان آزمایشگاه، دیدگاهها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.




۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰
۲۶۸۲ بازدید