اخبار

بازدید رئیس دانشگاه لرستان از کارگاه آبمیوه گیری طبیعی/ کمک به بیماران کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۲۳

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان از کارگاه تولید آبمیوه طبیعی برای کمک به بیماران کرونا که با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان و تیم مدیریتی دانشگاه برپا شده است، بازدید کرد.

صبح روز شنبه، 23 فروردین ماه، این بازدید انجام شد.

دکتر عزیزی در این بازدید ضمن گفتگو با دست اندرکاران کارگاه از تلاشهای آنها برای کمک و خدمت به بیماران کرونا و پرسنل بیمارستان ها، تقدیر و تشکر کرد. این کارگاه به صورت روزانه تعداد 300 بطری یک لیتری آبمیوه طبیعی تولید می کند. 

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«خوشبختانه دانشگاه لرستان همپای سایر نهادها، سازمان ها و مردم در میدان مبارزه با بیماری کرونا حضور دارد و در حد توان و امکانات خود، فعالیتهایش را ادامه می دهد».

دکتر عزیزی توضیح داد:«از جمله فعالیت های دانشگاه لرستان تولید 1000 بطری ژل ضدعفونی کننده دست در آزمایشگا مرکزی دانشگاه لرستان بوده است و این ظرفیت وجود دارد در صورت حمایت خیرین و نیکوکاران، ظرفیت تولید به 4000 بطری ژل افزایش یابد».  

دکتر حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان نیز در این بازدید حضور داشتند.

این کارگاه به صورت روزانه، آبمیوه های طبیعی تولید کرده و آنها را با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رایگان در بین بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان و همچنین پرسنل بیمارستان، توزیع می کند.

محل کارگاه در سالن غذاخوری سایت مرکزی دانشگاه لرستان است.  



 


۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۰:۰۰
۲۹۸۳ بازدید