اخبار

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از مزرعه آموزشی، تحقیقاتی مرغ بومی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان

۱۳۹۹/۰۱/۱۶

مهندس عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه از مزرعه آموزشی، تحقیقاتی مرغ بومی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

صبح روز شنبه، 16 فروردین‌ماه، این بازدید صورت گرفت.

هر دو طرف بر تقویت همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه پرورش مرغ بومی تأکید کردند.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان گفت:«این مزرعه در راستای تقویت آموزش و همچنین توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان لرستان ایجاد شده است».

وی توضیح داد:«باید همکاری‌های مشترک دانشگاه و سایر دستگاههای اجرایی را در راستای تقویت هرچه بیشتر مفهوم دانشگاه جامعه‌محور افزایش داد».

وی تصریح کرد:«از طرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاهیان برای رونق اقتصاد استان باید بیشتر از گذشته استفاده شود».

دکتر عزیزی گفت:«رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، آن است که همکاریهای مشترک بین دانشگاه لرستان و بخش‌های اجرایی و خصوصی استان گسترش یابد».

در این بازدید، دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز گزارشی از روند کار مزرعه آموزشی و تحقیقاتی پرورش مرغ بومی ارائه کرد.

گفتنی است مزرعه آموزشی و تحقیقاتی پرورش مرغ بومی در مهرماه 98 با حضور دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به افتتاح رسید.

در حال حاضر این مزرعه با حدود 3 هزار مرغ و جوجه، فعالیت دارد.



 


۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۰
۲۱۸۸ بازدید