اخبار

پیام شادباش نوروزی رئیس دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۱۲/۲۹

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در پیامی، فرارسیدن نوروز باستانی را شادباش گفت.

متن پیام دکتر خسرو عزیزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه ایرانیان و همه ملت‌هایی که نوروز را جشن می‌گیرند به ویژه جامعه دانشگاهیان شادباش می‌گویم.

سالی که گذشت سالی بود همراه با فراز و نشیب‌های گوناگون.

از مهم‌ترین رویدادهای این سال، شهادت سردار رشید ایران و جهان اسلام، سردار حاج قاسم سلیمانی بود که جا دارد در اینجا یاد و خاطره همه شهیدان را گرامی بدارم.

یکی دیگر از وقایع تلخ، شیوع ویروس کووید 19 (کرونا) در کشورهای جهان بوده است که کشور ما نیز با عزم همه‌جانبه دولت و ملت در حال مبارزه با این ویروس است.

خوشبختانه با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های همه اعضای محترم هیئت رئیسه دانشگاه لرستان، زیرساخت‌های کافی در دانشگاه لرستان برای تقویت آموزش‌های مجازی با توجه به شرایط اخیر کشور و یادگیری الکترونیکی و تداوم آموزش‌های دانشگاهی فراهم شد تا مانعی در آموزش‌، پژوهش و فناوری دانشگاهی ایجاد نشود و حرکت‌های افتخارآفرین کشور متوقف نشوند.

این مهم، خود یک دستاورد اثرگذار برای تحقق بخشیدن به مفهوم دانشگاه جامعه‌محور است.

دستاوردها و موفقیت‌های کاری مختلفی که برای دانشگاه لرستان حاصل شده است مرهون تلاش‌ همه اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان عزیز و دانشجویان گرامی این دانشگاه است.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مجموعه، قدردان همه این تلاش‌ها و کوشش‌ها هستم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت و تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور که این روزها در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا مشغول خدمت به ایران اسلامی هستند امیدوارم مردم شجاع ایران اسلامی در سال جدید، با هیچ‌گونه درد و رنجی روبه‌رو نشوند و سالی سرشار از بهروزی، سلامتی و شادکامی داشته باشند.

نوروزتان خجسته باد.

رئیس دانشگاه لرستان: خسرو عزیزی



 


۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۰
۱۸۷۸ بازدید