اخبار

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان خبر داد: رتبه هفتم دانشگاه لرستان در فدراسیون سرآمدان علمی ایران

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، گفت: «این دانشگاه، رتبه هفتم فدراسیون سرآمدان ایران را داراست».

دکتر محمد فیضیان، اظهار کرد: «در چند سال اخیر، جایگاه دانشگاه لرستان از نظر رتبه‌بندی‌های مختلف، ارتقاء یافته است».

وی، ادامه داد: «دانشگاه لرستان در بین تمام دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور، در رتبه ۷ فدراسیون سرآمدان ایران (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) قرار گرفته و این پیشرفت‌ها، حاصل تلاش یک هیئت علمی در سطح بین‌الملل بوده که به طور مشترک با دانشگاه لرستان انجام گرفته است».

دکتر فیضیان در خصوص امکانات و منابع مرکز نوآوری دانشگاه و چگونگی حمایت از صاحبان ایده، گفت: «خوشبختانه با حضور جناب آقای دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در اردیبهشت امسال، مجوز فعالیت این مرکز داده شد».

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، تشریح کرد: «با تلاش‌های شبانه‌روزی به نحو احسن از این امکانات استفاده کردیم و مکانی درنظر گرفته و مرکز راه‌اندازی شد و با یک حرکت حساب شده و با ساماندهی و جابجایی امکانات موجود، توانستیم فضای مناسبی را در اختیار این مرکز قرار دهیم».

وی، یادآور شد: «خوشبختانه یک تیم علمی که متشکل از دانشجویان است با هدایت یک عضو هیئت علمی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند».

دکترفیضیان، تصریح کرد: «یکی از اهداف ما در این مرکز، فراهم کردن وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی است که خوشبختانه محصولاتی هم تولید شده و ما از صاحبان ایده‌ها، حمایت می‌کنیم».

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا استان لرستان.

 



 


۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰
۱۶۶۲ بازدید